Części układu paliwowego motocykla
KSR-Moto Venos 110 2015
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
other_motorcycle_models
- KSR-Moto Venos 110
- KSR-Moto Pandora 50
- KSR-Moto Moto 0
- KSR-Moto Demonio 125
- KSR-Moto Demonio 50
- KSR-Moto Classic 50
- KSR-Moto Classic 125
- KSR-Moto Sirion 125
- KSR-Moto RS 8000 50
- KSR-Moto Cruzer 50
- KSR-Moto TR 50
- KSR-Moto TW 125
- KSR-Moto TR 125
- KSR-Moto GRS 125
- KSR-Moto Code 125
- KSR-Moto Zion 125
- KSR-Moto XOR2 50
- KSR-Moto Worx 125
- KSR-Moto Toxic 50
- KSR-Moto Soho 150
- KSR-Moto Race 2 125
- KSR-Moto Soho 125
- KSR-Moto Sirion 50
- KSR-Moto Onyx 50
- KSR-Moto Inox 125
- KSR-Moto Explorer Spin 50
- KSR-Moto Explorer Speed 50
- KSR-Moto Explorer Race GT 50
- KSR-Moto Explorer Race GT 125
- KSR-Moto Explorer Kallio 50
- KSR-Moto Explorer Iron 50
- KSR-Moto Explorer Commodo 50
- KSR-Moto Explorer Hi 50
- KSR-Moto Explorer Candy 50
- KSR-Moto Explorer Classic 50
- KSR-Moto Cracker 50
- KSR-Moto Epico 50
- KSR-Moto Zion 150
- KSR-Moto Worx 150
- KSR-Moto Vulcan 100
- KSR-Moto Vionis 0
- KSR-Moto Vertigo 50
- KSR-Moto Vertigo 125
- KSR-Moto Versus 125
- KSR-Moto TTX 0
- KSR-Moto Torano 150
- KSR-Moto Rumbler 125
- KSR-Moto Race 2 50
- KSR-Moto Revolver 250