Części układu paliwowego motocykla
Laverda Alpino 500
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Laverda Alpino 500
- Laverda Alpino 500 1977
- Laverda Alpino 500 S 1978
- Laverda Alpino 500 1978
- Laverda Alpino 500 S 1979
- Laverda Alpino 500 S 1980
- Laverda Alpino 500 S 1981
- Laverda Alpino 500 S 1982
other_motorcycle_models
- Laverda Alpino 350
- Laverda SCF 750
- Laverda SF1 750
- Laverda SF 750
- Laverda Quasar 500
- Laverda Quasar 400
- Laverda Quasar 180
- Laverda Ghost 668
- Laverda Sport 650
- Laverda Formula 750
- Laverda Ghost 650
- Laverda Legend 650
- Laverda Strike 650
- Laverda SFC 1000
- Laverda 1000 Jota 1000
- Laverda 750 SF3 750
- Laverda 750 SF2 750
- Laverda 650 650
- Laverda 650 Sport 650
- Laverda 1200 TS 1200
- Laverda 1200 1200
- Laverda 1000 3CL 1000
- Laverda Supersport 750
- Laverda Strike 750
- Laverda Sport 750
- Laverda Ghost 750 Strike
- Laverda Formula 750 Sport
- Laverda Formula 650
- Laverda Black Strike 750
- Laverda TS 1200
- Laverda SFC 750
- Laverda SF2 750
- Laverda SF0 750
- Laverda RGS 1000
- Laverda RGA 1000
- Laverda OR 600 Atlas
- Laverda Jota 1000
- Laverda GTL 750
- Laverda GT 750
- Laverda Black Strike 650
- Laverda Diamante 750
- Laverda 668 668
- Laverda SF3 750
- Laverda Lynx 650
- Laverda Laverda 750
- Laverda Laverda 500
- Laverda Laverda 1200