Części układu paliwowego motocykla
Malaguti Centro 160
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Malaguti Centro 160
- Malaguti Centro 160 i.e. 2008
- Malaguti Centro 160 i.e. 2009
- Malaguti Centro 160 i.e. 2010
- Malaguti Centro 160 i.e. 2011
other_motorcycle_models
- Malaguti Centro 50
- Malaguti Centro 125
- Malaguti XSM 125
- Malaguti Blog 160
- Malaguti F10 50
- Malaguti XTM 125
- Malaguti Blog 125
- Malaguti GT 500
- Malaguti Fifty Top 50
- Malaguti MGX 50
- Malaguti DVD 50
- Malaguti Madison 125
- Malaguti MRX 50
- Malaguti Fifty Full 50
- Malaguti Fifty 50
- Malaguti Crosser 50
- Malaguti Drakon 50
- Malaguti Madison 400
- Malaguti F12 50
- Malaguti Ciak 50
- Malaguti Madison 250
- Malaguti Ciak 200
- Malaguti CNK 50
- Malaguti Phantom 250
- Malaguti Ciak 150
- Malaguti F12 125
- Malaguti Madison 3 250
- Malaguti Password 250
- Malaguti Madison 200
- Malaguti F12 200
- Malaguti Ciak 125
- Malaguti Phantom 200
- Malaguti Madison 180
- Malaguti Phantom 125
- Malaguti Phantom 150
- Malaguti F15 50
- Malaguti F18 150
- Malaguti Madison 150
- Malaguti Yesterday 50
- Malaguti Ciak 100
- Malaguti F18 125
- Malaguti F12 100
- Malaguti Grizzly RCX 12 50
- Malaguti Grizzly RCX 10 50
- Malaguti XTM 50
- Malaguti XSM 50
- Malaguti RCX 50 Grizzly