Części układu paliwowego motocykla
Mash Adventure 400 R i.e. 2016
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Mash Adventure 400
- Mash Seventy 125
- Mash Dirt Track 125
- Mash SixHundred 650
- Mash X-Ride 125
- Mash Side Force 400
- Mash City 2.0 50
- Mash Dirt Track 50
- Mash Black Seven 125
- Mash Fifty 50
- Mash X-Ride 650
- Mash Cafe Racer 125
- Mash Two Fity 250
- Mash Bipop 50
- Mash FiveHundred 400
- Mash Family Side 400
- Mash City Cruise 125
- Mash Scrambler 400
- Mash Dirt Track 250
- Mash Cafe Racer 250
- Mash Bibob 50
- Mash Seventy Five 125
- Mash Cruise 50
- Mash City Cruise 50
- Mash White Seven 125
- Mash Force Army 400
- Mash Falcone 125
- Mash Dirt 6.5 650
- Mash Cafe Racer 400
- Mash Brown Edition 125
- Mash Black Seven 250
- Mash Sixty Five 125
- Mash City 125
- Mash Von Dutch 400
- Mash Sixty Four 50
- Mash Scrambler 125
- Mash Roadster 50
- Mash City 50
- Mash Mash 125