check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Piaggio Ape 50 Cross Country 2011

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 33
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
Uszczelka kranika
Zaworek iglicowy 12-17,5 -5%

46,88 zł

49,35 zł

Najniższa cena: 49,35 zł

Zaworek iglicowy 12-17,5

Filtr paliwa do PHB / SHBC
Gaźnik Dellorto SHBC 19-19 F - DL0905

559,00 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik Dellorto SHBC 19-19 F - DL0905

Gaźnik Dellorto SHA 13-13 - DL2044
Gaźnik Polini CP 19mm Piaggio Ape 50 - 201.1906
Gaźnik Dellorto SHA 13-13 - DL1851

319,00 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik Dellorto SHA 13-13 - DL1851

Gaźnik Naraku V2 19mm ssanie ręczne - NK200.29
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt O-Ring 1,5x43mm - FBG-110 -5%

68,78 zł

72,40 zł

Najniższa cena: 72,40 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt O-Ring 1,5x43mm - FBG-110

Zaślepka Produkt OEM
Zatyczka przelotka gaźnika produkt OEM
Kranik paliwa produkt OEM

42,19 zł

Niedostępny

Kranik paliwa produkt OEM

Gaźnik Dellorto SHBC 18-16 P - DL0958

539,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Dellorto SHBC 18-16 P - DL0958

Uszczelka pokrywy gaźnika Athena do gaźnika 16/10SHB, 16/16SHB - S410480101001 -10%

14,99 zł

16,65 zł

Najniższa cena: 16,65 zł

Niedostępny

Uszczelka pokrywy gaźnika Athena do gaźnika 16/10SHB, 16/16SHB - S410480101001

Gaźnik Arreche 19mm ssanie ręczne motorowery      - 22145

575,44 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Arreche 19mm ssanie ręczne motorowery - 22145