check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Polaris XLT 600

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Polaris XLT 600 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Polaris XLT 600 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 9
Zestaw naprawczy gaźnika Polaris - 26-1974
Zestaw naprawczy gaźnika Polaris - 26-1848
Zestaw naprawczy gaźnika Polaris - 26-1849
Zestaw naprawczy gaźnika Polaris - 26-1797
Króciec gaźnika Kimpex Polaris - 301754
Wskaźnik poziomu paliwa EPI - EPIGC2

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Polaris XLT 600

  • Polaris XLT 600 SP Xtra Special 1994
  • Polaris XLT 600 1993
  • Polaris XLT 600 1994
  • Polaris XLT 600 1995
  • Polaris XLT 600 1996
  • Polaris XLT 600 1997
  • Polaris XLT 600 Classic 1998
  • Polaris XLT 600 Classic 1999
  • Polaris XLT 600 LTD Limited 1997
  • Polaris XLT 600 LTD Limited 1998
  • Polaris XLT 600 SP LTD Limited 1997
  • Polaris XLT 600 SP 1996
  • Polaris XLT 600 SP LT Special 1995
  • Polaris XLT 600 SP Special 1993
  • Polaris XLT 600 SP Special 1994
  • Polaris XLT 600 SP Special 1995
  • Polaris XLT 600 SP Special 1997
  • Polaris XLT 600 SP Special 1998
  • Polaris XLT 600 SP Special 1999
  • Polaris XLT 600 Touring 1995
  • Polaris XLT 600 Touring 1996
  • Polaris XLT 600 Touring 1997
  • Polaris XLT 600 Touring 1998
  • Polaris XLT 600 Touring 1999
  • Polaris XLT 600 RMK 1995
  • Polaris XLT 600 RMK 1996
  • Polaris XLT 600 RMK 1997
  • Polaris XLT 600 SKS 1993
  • Polaris XLT 600 SKS 1994
  • Polaris XLT 600 SKS 1995
  • Polaris XLT 600 SKS 1996
  • Polaris XLT 600 SKS 1997

other_motorcycle_models