Części układu paliwowego motocykla
Sachs Optima 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
6,94 zł
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
7,99 zł
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
195,54 zł
Dysze gaźnika swiing 70-80 Bing Sachs
195,54 zł
Dysze gaźnika swiing 46-56 Bing Sachs
195,54 zł
Dysze gaźnika swiing 58-68 Bing Sachs
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Sachs Optima 50
- Sachs Optima 50 2-biegowy 2003
- Sachs Optima 50 2-biegowy 1997
- Sachs Optima 50 2-biegowy 1998
- Sachs Optima 50 2-biegowy 1999
- Sachs Optima 50 2-biegowy 2000
- Sachs Optima 50 2-biegowy 2001
- Sachs Optima 50 2-biegowy 2002
- Sachs Optima 50 1-biegowy 2004
- Sachs Optima 50 2-biegowy 2004
- Sachs Optima 50 2-biegowy 1996
- Sachs Optima 50 1-biegowy 2003
- Sachs Optima 50 2004
other_motorcycle_models
- Sachs MadAss 50
- Sachs 49er 50
- Sachs SX1 50
- Sachs Futuro 125
- Sachs Speedforce 50
- Sachs XTC-N 125
- Sachs XTC 125
- Sachs Bee 50
- Sachs Roadster 125
- Sachs Bee 125
- Sachs ZZ 125
- Sachs ZX 50
- Sachs X-Road 125
- Sachs T-Rex 50
- Sachs T-Rex 100
- Sachs Swing 50
- Sachs SR 80 Samba
- Sachs SR 50 Samba
- Sachs Splinter 50
- Sachs SR 125 Samba
- Sachs Reggae 50
- Sachs Prima 25
- Sachs MX-1 25
- Sachs MadAss 125
- Sachs Limbo 50
- Sachs Helix 150
- Sachs KX 50
- Sachs B 805
- Sachs 4Rock 250
- Sachs 4Rock 150
- Sachs ZX 125
- Sachs Roadster 650
- Sachs Roadster 800
- Sachs Speedjet 50
- Sachs Quattrocento 400
- Sachs MX-1 125
- Sachs Limbo 25
- Sachs Eagle 50
- Sachs K 180
- Sachs Eagle 125
- Sachs SX2 50
- Sachs ATV 650
- Sachs 4Rock 450
- Sachs Dirty Devil 125
- Sachs Helix 100
- Sachs Squab 50
- Sachs Prima-E 0