check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Simson KR 51/1 Schwalbe

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Simson KR 51/1 Schwalbe nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Simson KR 51/1 Schwalbe straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 34
Sitko baku MZA Simson

12,99 zł

Sitko baku MZA Simson

stars    (8)
Kranik paliwa Simson SR50 KR51

75,90 zł

Kranik paliwa Simson SR50 KR51

stars    (5)
Kranik paliwa Simson KR51 EHR MZA
Miarka oleju do baku Simson - 99548
Gaźnik BVF 16N1-5 Simson KR51/1

278,94 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik BVF 16N1-5 Simson KR51/1

Dźwignia ssania Simson Duo - 458766
Gaźnik Naraku V2 19mm ssanie ręczne - NK200.29
Kranik paliwa długi Simson

25,36 zł

Niedostępny

Kranik paliwa długi Simson

Gaźnik BVF 16N1-12 Simson S51 KR51/2

281,75 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik BVF 16N1-12 Simson S51 KR51/2

Gaźnik Arreche 19mm ssanie ręczne motorowery      - 22145

575,44 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik Arreche 19mm ssanie ręczne motorowery - 22145

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Simson KR 51/1 Schwalbe

  • Simson KR 51/1 50 Schwalbe 1968
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 1968
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 1968
  • Simson KR 51/1 50 K Schwalbe 1974
  • Simson KR 51/1 50 Schwalbe 3-biegowy biegi ręczne 1969
  • Simson KR 51/1 50 Schwalbe 3-biegowy biegi ręczne 1970
  • Simson KR 51/1 50 Schwalbe 3-biegowy biegi ręczne 1971
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1969
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1970
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1971
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1972
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1973
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1974
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1975
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1976
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1977
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1978
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1979
  • Simson KR 51/1 50 F Schwalbe 3-biegowy biegi w nodze 1980
  • Simson KR 51/1 50 K Schwalbe Comfort 3-biegowy biegi w nodze 1975
  • Simson KR 51/1 50 K Schwalbe Comfort 3-biegowy biegi w nodze 1976
  • Simson KR 51/1 50 K Schwalbe Comfort 3-biegowy biegi w nodze 1977
  • Simson KR 51/1 50 K Schwalbe Comfort 3-biegowy biegi w nodze 1978
  • Simson KR 51/1 50 K Schwalbe Comfort 3-biegowy biegi w nodze 1979
  • Simson KR 51/1 50 K Schwalbe Comfort 3-biegowy biegi w nodze 1980
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1969
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1970
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1971
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1972
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1973
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1974
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1975
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1976
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1977
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1978
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1979
  • Simson KR 51/1 50 S Schwalbe 3-biegowy automat 1980

Inne modele