Części układu paliwowego motocykla
Ski-Doo Formula 580
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Ski-Doo Formula 580
- Ski-Doo Formula 580 GT 1993
- Ski-Doo Formula 580 Plus 1989
- Ski-Doo Formula 580 Z 1993
- Ski-Doo Formula 580 Z 1995
- Ski-Doo Formula 580 Z 1996
- Ski-Doo Formula 580 Z 1997
- Ski-Doo Formula 580 Z 1998
other_motorcycle_models
- Ski-Doo Formula 800
- Ski-Doo Formula 670
- Ski-Doo Formula MX 470
- Ski-Doo Formula Deluxe 500
- Ski-Doo Formula 583
- Ski-Doo Formula 600
- Ski-Doo Formula 700
- Ski-Doo Formula 500
- Ski-Doo Formula 380
- Ski-Doo Formula 503
- Ski-Doo Formula 780
- Ski-Doo Formula 470
- Ski-Doo Formula 537
- Ski-Doo Formula 536
- Ski-Doo Formula 617
- Ski-Doo Formula STX 583
- Ski-Doo Formula Plus 580
- Ski-Doo Formula Plus 520
- Ski-Doo Formula Mach 1 670
- Ski-Doo Formula Mach 1 800
- Ski-Doo Formula Mach 1 600
- Ski-Doo Formula Mach 1 583
- Ski-Doo Formula Mach 1 470
- Ski-Doo Formula Deluxe 700
- Ski-Doo Formula Deluxe 670
- Ski-Doo Formula Deluxe 600
- Ski-Doo Formula Deluxe 583
- Ski-Doo Formula Deluxe 380
- Ski-Doo Formula 520
- Ski-Doo Formula 3 700
- Ski-Doo Formula 3 800
- Ski-Doo Formula 3 600
- Ski-Doo Mach Z 900
- Ski-Doo Super Olympique 320
- Ski-Doo Super 370
- Ski-Doo MX-Z 600
- Ski-Doo MX-Z 850
- Ski-Doo Elite 440
- Ski-Doo TNT 669
- Ski-Doo Grand Touring 900
- Ski-Doo Freeride 850
- Ski-Doo Grand Touring 600
- Ski-Doo Expedition 850
- Ski-Doo Expedition 900
- Ski-Doo Tundra 600
- Ski-Doo Summit 600
- Ski-Doo Summit 850
- Ski-Doo Renegade 850
- Ski-Doo Renegade 600