Części układu paliwowego motocykla
Ski-Doo Olympique 340
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
62,36 zł
Króciec gaźnika - 07-100-13
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Ski-Doo Olympique 340
- Ski-Doo Olympique 340 1973
- Ski-Doo Olympique 340 1974
- Ski-Doo Olympique 340 1975
- Ski-Doo Olympique 340 1976
- Ski-Doo Olympique 340 1977
- Ski-Doo Olympique 340 1978
- Ski-Doo Olympique 340 1979
- Ski-Doo Olympique 340 E 1975
- Ski-Doo Olympique 340 E 1976
- Ski-Doo Olympique 340 E 1977
- Ski-Doo Olympique 340 E 1978
- Ski-Doo Olympique 340 1965
- Ski-Doo Olympique 340 1966
- Ski-Doo Olympique 340 1967
- Ski-Doo Olympique 340 1968
- Ski-Doo Olympique 340 1969
- Ski-Doo Olympique 340 1970
- Ski-Doo Olympique 340 1971
- Ski-Doo Olympique 340 1972
other_motorcycle_models
- Ski-Doo Olympique 250
- Ski-Doo Olympique 300
- Ski-Doo Olympique 440
- Ski-Doo Olympique 400
- Ski-Doo Olympique 335
- Ski-Doo Super Olympique 320
- Ski-Doo Super Olympique 300
- Ski-Doo Mach Z 900
- Ski-Doo Super 370
- Ski-Doo MX-Z 600
- Ski-Doo MX-Z 850
- Ski-Doo Elite 440
- Ski-Doo TNT 669
- Ski-Doo Grand Touring 900
- Ski-Doo Freeride 850
- Ski-Doo Grand Touring 600
- Ski-Doo Expedition 850
- Ski-Doo Expedition 900
- Ski-Doo Tundra 600
- Ski-Doo Summit 600
- Ski-Doo Summit 850
- Ski-Doo Renegade 850
- Ski-Doo Renegade 600
- Ski-Doo Renegade 900
- Ski-Doo Backcountry 600
- Ski-Doo Backcountry 850
- Ski-Doo Skandic 900
- Ski-Doo Skandic 600
- Ski-Doo Nordic 50 440
- Ski-Doo Nordic 60 500
- Ski-Doo Formula 800
- Ski-Doo Formula 670
- Ski-Doo Super Alpine 370
- Ski-Doo Alpine 250
- Ski-Doo Alpine 650
- Ski-Doo Alpine 500
- Ski-Doo Formula MX 470
- Ski-Doo Formula Deluxe 500
- Ski-Doo Formula 583
- Ski-Doo Skandic 277
- Ski-Doo Tundra 280
- Ski-Doo Grand Touring 700
- Ski-Doo Grand Touring 500
- Ski-Doo Summit 800
- Ski-Doo Summit 550
- Ski-Doo Summit 500
- Ski-Doo Summit 700
- Ski-Doo Skandic 550