Części układu paliwowego motocykla
SMC/Barossa Quarterback 250
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do SMC/Barossa Quarterback 250
- SMC/Barossa Quarterback 250 2008
- SMC/Barossa Quarterback 250 R 2006
other_motorcycle_models
- SMC/Barossa Jumbo 320
- SMC/Barossa Urban 50
- SMC/Barossa Urban 200
- SMC/Barossa Urban 100
- SMC/Barossa Titan 300
- SMC/Barossa Silver Hawk 250
- SMC/Barossa Skywalker 250
- SMC/Barossa Silver Hawk 170
- SMC/Barossa Pyton 50
- SMC/Barossa Pyton 100
- SMC/Barossa Magna 250
- SMC/Barossa Magna 170
- SMC/Barossa Jumbo 302
- SMC/Barossa J-Max 750
- SMC/Barossa J-Max 700
- SMC/Barossa Stinger 250
- SMC/Barossa Cheetah 170
- SMC/Barossa Canyon 520
- SMC/Barossa Canyon 500
- SMC/Barossa Canyon 300
- SMC/Barossa Bronco 320
- SMC/Barossa Bronco 300
- SMC/Barossa Black Hawk 250