check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Suzuki GS 450 T 1981

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 16
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-5 -5%

60,41 zł

63,59 zł

Najniższa cena: 63,59 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-5

stars    (1)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-203 -5%

16,07 zł

16,92 zł

Najniższa cena: 16,92 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-203

Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-313 -5%

36,55 zł

38,47 zł

Najniższa cena: 38,47 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-313

Kranik paliwa KL Supply - 18-4358

420,60 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa KL Supply - 18-4358

Kranik paliwa Tourmax - FPC-308 -5%

257,36 zł

270,91 zł

Najniższa cena: 270,91 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa Tourmax - FPC-308

stars    (1)
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Kranik paliwa KL Supply - 18-4359

322,36 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa KL Supply - 18-4359