check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Suzuki GS 850 G 1980

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 29
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303 -5%

21,76 zł

22,90 zł

Najniższa cena: 22,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303

stars    (3)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902 -5%

27,46 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S1 -5%

32,21 zł

33,90 zł

Najniższa cena: 33,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S1

Zatyczka gaźnika (10 szt.) Tourmax - CPP-901/10 -5%

49,74 zł

52,36 zł

Najniższa cena: 52,36 zł

Zatyczka gaźnika (10 szt.) Tourmax - CPP-901/10

Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-9 -5%

101,18 zł

106,51 zł

Najniższa cena: 106,51 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-9

Kranik paliwa KL Supply - 18-4357

364,55 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa KL Supply - 18-4357

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka kranika 26x31x3mm Produkt OEM
Pływak gaźnika Tourmax - FLP-S2 -5%

100,75 zł

106,05 zł

Najniższa cena: 106,05 zł

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-S2

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax -5%

54,15 zł

57,00 zł

Najniższa cena: 57,00 zł

Niedostępny

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16 -5%

285,67 zł

300,70 zł

Najniższa cena: 300,70 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16

Uszczelka kranika Produkt OEM

43,10 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Membrana gaźnika Tourmax - VCC-311 -5%

450,29 zł

473,99 zł

Najniższa cena: 473,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Membrana gaźnika Tourmax - VCC-311

Kranik paliwa produkt OEM

680,90 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa produkt OEM