check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Suzuki GSX 750 S Katana 1983

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 23
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303 -5%

21,76 zł

22,90 zł

Najniższa cena: 22,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-303

stars    (3)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 2 - M2

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902 -5%

27,46 zł

28,90 zł

Najniższa cena: 28,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-902

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S1 -5%

32,21 zł

33,90 zł

Najniższa cena: 33,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-S1

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-5 -5%

60,41 zł

63,59 zł

Najniższa cena: 63,59 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-5

stars    (1)
Uszczelka kranika Produkt OEM
Grzałka gaźnika Tourmax  - S13650-25E01 -5%

175,09 zł

184,30 zł

Najniższa cena: 184,30 zł

Grzałka gaźnika Tourmax - S13650-25E01

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Kranik paliwa Tourmax - FPC-307 -5%

234,56 zł

246,90 zł

Najniższa cena: 246,90 zł

Kranik paliwa Tourmax - FPC-307

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Kranik paliwa KL Supply - 18-4358

420,60 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa KL Supply - 18-4358

Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-318 -5%

133,86 zł

140,90 zł

Najniższa cena: 140,90 zł

Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-318

Korek wlewu paliwa Suzuki - 210-205

205,69 zł

Niedostępny

Korek wlewu paliwa Suzuki - 210-205

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki - FBG-902-1

Grzałka gaźnika Produkt OEM

140,00 zł

Niedostępny

Grzałka gaźnika Produkt OEM

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium