Części układu paliwowego motocykla
Suzuki R 150
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki R 150
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2022
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2021
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2020
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2019
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2018
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2017
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2016
other_motorcycle_models
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX 250
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki TS 250
- Suzuki T 125
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX 1300 Hayabusa
- Suzuki RM-X 250
- Suzuki RF 900
- Suzuki RF 600
- Suzuki UC 150
- Suzuki TL 1000
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki DR 650
- Suzuki DR 500
- Suzuki AN 400 Burgman
- Suzuki AN 250 Burgman
- Suzuki LT 250 Quadracer
- Suzuki TS 200
- Suzuki TS 125
- Suzuki DR 600
- Suzuki LT 500 Quadracer
- Suzuki C 109 1800
- Suzuki M 109 1800
- Suzuki VLR 1800 Intruder
- Suzuki VZR 1800 Intruder
- Suzuki RM 85
- Suzuki RS 175
- Suzuki RM 80
- Suzuki RS 250
- Suzuki RM 60
- Suzuki RM 50
- Suzuki RM 370
- Suzuki RM 125
- Suzuki RM 100
- Suzuki RM 250
- Suzuki RM 65
- Suzuki RM 500
- Suzuki RM 465
- Suzuki RM 400
- Suzuki TC 185
- Suzuki DL 1050 V-Strom
- Suzuki GS 550
- Suzuki SV 650
- Suzuki AY 50 Katana
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250