check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
SYM Jet 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. SYM Jet 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji SYM Jet 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 108
Kranik paliwy 3 wyjścia GY6 125 ccm - 187908
Przepustnica z iglicą Gurtner
Króciec ssący gaźnika (1 szt.) 139QMB
Kranik paliwa 101 Octane - GY14873
Króciec ssący gaźnika 101 Octane 1 szt.
Membrana 2T Power Force - PF 10 056 0005
Zawór membranowy Polini Evolution - P213.0049

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do SYM Jet 50

  • SYM Jet 50 2T BasiX 2011
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2011
  • SYM Jet 50 R 2T SportX 2011
  • SYM Jet 50 SR SportX 2011
  • SYM Jet 50 4 4T 2011
  • SYM Jet 50 2T BasiX 2012
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2012
  • SYM Jet 50 R 2T SportX 2012
  • SYM Jet 50 SR SportX 2012
  • SYM Jet 50 4 4T 2012
  • SYM Jet 50 4 R 2T 2011
  • SYM Jet 50 2T 2000
  • SYM Jet 50 2T 2001-2002
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2006
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2007
  • SYM Jet 50 R 2T SportX 2007
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2008
  • SYM Jet 50 2T BasiX 2008
  • SYM Jet 50 R 2T SportX 2008
  • SYM Jet 50 R 2T SportX 2009
  • SYM Jet 50 SR SportX 2009
  • SYM Jet 50 2T BasiX 2009
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2009
  • SYM Jet 50 SR SportX 2007
  • SYM Jet 50 SR SportX 2008
  • SYM Jet 50 2T BasiX 2010
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2010
  • SYM Jet 50 R 2T SportX 2010
  • SYM Jet 50 SR SportX 2010
  • SYM Jet 50 4 4T 2010
  • SYM Jet 50 4T
  • SYM Jet 50 BasiX 2007
  • SYM Jet 50 Evo
  • SYM Jet 50 EuroX 2005
  • SYM Jet 50 Sport 2007
  • SYM Jet 50 SR Sport 2006
  • SYM Jet 50 EuroX 2003
  • SYM Jet 50 EuroX Evo 2006
  • SYM Jet 50 4 4T 2017
  • SYM Jet 50 4 R 2T 2017
  • SYM Jet 50 1998
  • SYM Jet 50 2000
  • SYM Jet 50 2001
  • SYM Jet 50 2002
  • SYM Jet 50 EuroX 2004
  • SYM Jet 50 EuroX 2007
  • SYM Jet 50 BasiX 2008
  • SYM Jet 50 EuroX 2008
  • SYM Jet 50 BasiX 2009
  • SYM Jet 50 EuroX 2009
  • SYM Jet 50 BasiX 2010
  • SYM Jet 50 EuroX 2010
  • SYM Jet 50 BasiX 2011
  • SYM Jet 50 EuroX 2011
  • SYM Jet 50 EuroX Evo 2012
  • SYM Jet 50 EuroX Evo 2013
  • SYM Jet 50 EuroX Evo 2014
  • SYM Jet 50 EuroX Evo 2015
  • SYM Jet 50 R SportX 2008
  • SYM Jet 50 R SportX 2009
  • SYM Jet 50 R SportX 2010
  • SYM Jet 50 R SportX 2011
  • SYM Jet 50 R SportX 2012
  • SYM Jet 50 R SportX 2013
  • SYM Jet 50 R SportX 2014
  • SYM Jet 50 SR SportX 2013
  • SYM Jet 50 SR SportX 2014
  • SYM Jet 50 SR SportX 2015
  • SYM Jet 50 14 4T 2018
  • SYM Jet 50 14 4T 2019
  • SYM Jet 50 4 4T 2013
  • SYM Jet 50 4 4T 2014
  • SYM Jet 50 4 4T 2015
  • SYM Jet 50 4 4T 2016
  • SYM Jet 50 4 4T 2018
  • SYM Jet 50 4 4T 2019
  • SYM Jet 50 4 R 2T 2012
  • SYM Jet 50 4 R 2T 2013
  • SYM Jet 50 4 R 2T 2014
  • SYM Jet 50 4 R 2T 2015
  • SYM Jet 50 4 R 2T 2016
  • SYM Jet 50 1997
  • SYM Jet 50 1999
  • SYM Jet 50 1996
  • SYM Jet 50 R SportX hamulec bębnowy tył 2015
  • SYM Jet 50 Evo 2016
  • SYM Jet 50 R SportX hamulec bębnowy tył 2016
  • SYM Jet 50 4 R Naked 2019
  • SYM Jet 50 14 2020
  • SYM Jet 50 4 2020
  • SYM Jet 50 2T EuroX 2013
  • SYM Jet 50 4 R 4T 2013
  • SYM Jet 50 4 R 4T 2012
  • SYM Jet 50 R Naked 2T 2011
  • SYM Jet 50 4 R 4T 2011
  • SYM Jet 50 4 R 4T 2010
  • SYM Jet 50 2T One 2008
  • SYM Jet 50 2T One 2007
  • SYM Jet 50 X R 2T Sport 2006
  • SYM Jet 50 2T 2004
  • SYM Jet 50 2T
  • SYM Jet 50 Evo 2014
  • SYM Jet 50 Evo 2015
  • SYM Jet 50 4 RX 4T 2022
  • SYM Jet 50 4 RX 4T 2021
  • SYM Jet 50 14 4T 2022
  • SYM Jet 50 14 4T 2021

other_motorcycle_models