Części układu paliwowego motocykla
TM Racing TM 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do TM Racing TM 125
- TM Racing TM 125 1973
- TM Racing TM 125 1974
- TM Racing TM 125 1975
other_motorcycle_models
- TM Racing MX 125
- TM Racing TM SMX 85
- TM Racing TM FT 450
- TM Racing TM SMR 450
- TM Racing TM SMK 450
- TM Racing TM MX 85
- TM Racing TM EN 144
- TM Racing TM MX 450
- TM Racing TM EN 450
- TM Racing TM MX 144
- TM Racing TM MX 530
- TM Racing SMX 530
- TM Racing TM SMR 300
- TM Racing FT 300
- TM Racing TM EN 300
- TM Racing TM MX 300
- TM Racing CC 250
- TM Racing TM EN 250
- TM Racing TM MX 250
- TM Racing SMR 125
- TM Racing TM SMR 125
- TM Racing EN 125
- TM Racing TM MX 125
- TM Racing TM EN 125
- TM Racing SMM 530
- TM Racing MX 530
- TM Racing MX 100
- TM Racing EN 530
- TM Racing SMX 450
- TM Racing SMX 250
- TM Racing SMX 125
- TM Racing EN 250
- TM Racing SMM 450
- TM Racing SMR 450
- TM Racing EN 450
- TM Racing MX 450
- TM Racing MX 250
- TM Racing TM 85
- TM Racing SMX 144
- TM Racing SMR 530
- TM Racing SM 125
- TM Racing SM 660
- TM Racing EN 144
- TM Racing MX 144
- TM Racing SMX 660
- TM Racing EN 400
- TM Racing MX 400
- TM Racing SMX 600
- TM Racing SM 400