Części układu paliwowego motocykla
Tomos SE 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Tomos SE 50
- Tomos SE 50 2005
- Tomos SE 50 2006
- Tomos SE 50 2007
- Tomos SE 50 2008
- Tomos SE 50 2009
- Tomos SE 50 2010
- Tomos SE 50 2011
- Tomos SE 50 2012
- Tomos SE 50 2013
- Tomos SE 50 2015
- Tomos SE 50 2014
other_motorcycle_models
- Tomos SE 125
- Tomos MC 50
- Tomos AT 50
- Tomos NTX 50
- Tomos ATX 50
- Tomos A3 50
- Tomos A35 50
- Tomos A55 50
- Tomos BT 50
- Tomos Automatik 50
- Tomos APN 6 50
- Tomos Colibri 50
- Tomos CTX 50
- Tomos Califone 25 50
- Tomos ST 50
- Tomos ATC 50
- Tomos Alpino 50
- Tomos Wizard 50
- Tomos Wizard 25 50
- Tomos Sport'R 25 50
- Tomos Sport'R 50
- Tomos Targa 50
- Tomos Hip Hop 50
- Tomos Luxe 50
- Tomos Standard 25 50
- Tomos Standard 50
- Tomos Racing 50
- Tomos Funtastic 50
- Tomos Flexer 50
- Tomos Flexer 25 50
- Tomos Revival 50
- Tomos Streetmate 50
- Tomos Roadie 50
- Tomos Sprint 50
- Tomos Sprint Sport 50
- Tomos Classic 25 50
- Tomos Classic 50
- Tomos Quadro 25 50
- Tomos Quadro 50
- Tomos Street Soul 50
- Tomos MC 125
- Tomos SM 125
- Tomos CTX 80
- Tomos Youngst 50
- Tomos Arrow 50
- Tomos New Youngst 50 Racing