check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Vespa GT 125 Granturismo

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Vespa GT 125 Granturismo nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Vespa GT 125 Granturismo straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 26
Filtr paliwa FRAM 6-8 mm - G4164
Filtr paliwa Mahle KL13OF 6-8 mm - KL13OF
Kranik

58,88 zł

Kranik

stars    (2)
Tuleja gumowa

8,62 zł

Tuleja gumowa

Uszczelka korka paliwa Vespa
Zaślepka do gaźnika produkt OEM
Filtr paliwa produkt OEM
Korek wlewu zbiornika baku paliwa
Zaślepka Produkt OEM
Pompa paliwa Produkt OEM - CM120903

318,88 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Pompa paliwa Produkt OEM - CM120903

Filtr paliwa produkt OEM - 270423

25,99 zł

Niedostępny

Filtr paliwa produkt OEM - 270423

Tuleja gumowa

6,20 zł

Niedostępny

Tuleja gumowa

Przepustnica z membraną 16,8 mm produkt OEM

761,71 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną 16,8 mm produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Vespa GT 125 Granturismo

  • Vespa GT 125 L Granturismo 2006
  • Vespa GT 125 Granturismo 1961
  • Vespa GT 125 Granturismo 1966
  • Vespa GT 125 Granturismo 1962
  • Vespa GT 125 Granturismo 1963
  • Vespa GT 125 Granturismo 1964
  • Vespa GT 125 Granturismo 1965
  • Vespa GT 125 Granturismo 1967
  • Vespa GT 125 Granturismo 1968
  • Vespa GT 125 Granturismo 1969
  • Vespa GT 125 Granturismo 1970
  • Vespa GT 125 Granturismo 1971
  • Vespa GT 125 Granturismo 1972
  • Vespa GT 125 Granturismo 1973
  • Vespa GT 125 L Granturismo 2007
  • Vespa GT 125 L Granturismo 2004
  • Vespa GT 125 L Granturismo 2005
  • Vespa GT 125 L Granturismo 2003

other_motorcycle_models