Części układu paliwowego motocykla
Vespa LX 150
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
43,46 zł
Kranik paliwa produkt OEM - 674592
1 132,82 zł
Moduł wtryskowy Polini ECU Honda MBK Piaggio Yamaha 125 150 - P.33230
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Vespa LX 150
- Vespa LX 150 2005
- Vespa LX 150 2006
- Vespa LX 150 i.e. 3V 2012
- Vespa LX 150 Touring i.e. 3V 2012
- Vespa LX 150 FL 2009
- Vespa LX 150 i.e. 2009
- Vespa LX 150 Touring i.e. 2010
- Vespa LX 150 2007
- Vespa LX 150 2008
- Vespa LX 150 i.e. 3V 2013
- Vespa LX 150 Touring i.e. 3V 2013
- Vespa LX 150 i.e. 2010
- Vespa LX 150 i.e. 2011
- Vespa LX 150 Touring i.e. 2011
- Vespa LX 150 i.e. 2012
- Vespa LX 150 Touring i.e. 2012
- Vespa LX 150 2009
- Vespa LX 150 2010
- Vespa LX 150 FL 2010
- Vespa LX 150 2011
- Vespa LX 150 FL 2011
- Vespa LX 150 2012
- Vespa LX 150 4T 3V 2012
- Vespa LX 150 FL 2012
- Vespa LX 150 Touring 2012
- Vespa LX 150 2013
- Vespa LX 150 4T 3V 2013
- Vespa LX 150 FL 2013
- Vespa LX 150 i.e. 2013
- Vespa LX 150 Touring 2013
- Vespa LX 150 2014
- Vespa LX 150 4T 3V 2014
- Vespa LX 150 FL 2014
- Vespa LX 150 Touring 2014
- Vespa LX 150 FL 2018
- Vespa LX 150 FL 2017
- Vespa LX 150 FL 2016
- Vespa LX 150 FL 2015
- Vespa LX 150 2015
other_motorcycle_models
- Vespa LX 50
- Vespa LX 125
- Vespa Primavera 125
- Vespa Primavera 150
- Vespa LXV 150
- Vespa LXV 125
- Vespa LXV 50
- Vespa Elettrica 0
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa PK 80
- Vespa GTV 250
- Vespa GL 150
- Vespa PX 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa GTS 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa 946 125
- Vespa S 125
- Vespa Cosa 125
- Vespa PK 125
- Vespa T2 125
- Vespa PX 125
- Vespa V 125
- Vespa Sprint 125
- Vespa GTS 125
- Vespa Sprint 50
- Vespa S 50
- Vespa Spezial 50
- Vespa PK 50
- Vespa ET2 50
- Vespa Primavera 50
- Vespa FL 2 50
- Vespa FL 50
- Vespa PK 75
- Vespa GT 250
- Vespa GTS 250
- Vespa PX 80