check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha EW 50 Slider

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Yamaha EW 50 Slider nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Yamaha EW 50 Slider straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 148
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Króciec gaźnika Booster - 169
Przepustnica gaźnika Dellorto PHVA 17,5
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
Zawór membranowy

50,73 zł

Zawór membranowy

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika Gurtner 12,5mm
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400485130002 -10%

33,89 zł

37,65 zł

Najniższa cena: 37,65 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400485130002

stars    (2)
Płytka membrany Carbon Racing Minarelli

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Yamaha EW 50 Slider

  • Yamaha EW 50 Slider 2000
  • Yamaha EW 50 Slider 2001
  • Yamaha EW 50 Slider 2002
  • Yamaha EW 50 Slider 2003
  • Yamaha EW 50 Slider 2004
  • Yamaha EW 50 Slider 2005
  • Yamaha EW 50 Slider 2006
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2005
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2006
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2007
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2008
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2009
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2010
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2011
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2012
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2014
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2013
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2015
  • Yamaha EW 50 N Slider Naked 2016

other_motorcycle_models