check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha RD 250 LC 1981

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 19
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-206 -5%

31,35 zł

33,00 zł

Najniższa cena: 33,00 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-206

Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y3 -5%

39,09 zł

41,15 zł

Najniższa cena: 41,15 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y3

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-16 -5%

18,91 zł

19,90 zł

Najniższa cena: 19,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-16

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-218 -5%

16,60 zł

17,47 zł

Najniższa cena: 17,47 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-218

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Kranik paliwa Tourmax - FPC-204 -5%

233,70 zł

246,00 zł

Najniższa cena: 246,00 zł

Kranik paliwa Tourmax - FPC-204

Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-47 -5%

288,42 zł

303,60 zł

Najniższa cena: 303,60 zł

dostawa 0 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-47

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-Y6 -5%

110,49 zł

116,31 zł

Najniższa cena: 116,31 zł

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-Y6

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP