check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha XJR 1300 SP 2000

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 23
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-44 -5%

137,75 zł

145,00 zł

Najniższa cena: 145,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-44

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-215 -5%

28,41 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-215

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-102 -5%

360,05 zł

379,00 zł

Najniższa cena: 379,00 zł

dostawa 0 zł

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-102

stars    (2)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-207 -5%

36,01 zł

37,90 zł

Najniższa cena: 37,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-207

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Yamaha XS 400 FJ 600 1100 1200 - FBG-207-1 -5%
Komplet krócców ssacych gaznika (4 szt.) Tourmax - CHY-12 -5%

641,27 zł

675,02 zł

Najniższa cena: 675,02 zł

dostawa 0 zł

Komplet krócców ssacych gaznika (4 szt.) Tourmax - CHY-12

Króciec gaźnika Yamaha FJ 1100 1200 komplet - 318761
Filtr paliwa produkt OEM
Uszczelka kranika Produkt OEM
Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y51 -5%

39,81 zł

41,90 zł

Najniższa cena: 41,90 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-Y51

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Przepustnica z membraną Produkt OEM

871,47 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Kranik paliwa produkt OEM

969,19 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa produkt OEM

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-Y12 -5%

94,91 zł

99,90 zł

Najniższa cena: 99,90 zł

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-Y12

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

16,86 zł

Niedostępny

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

stars    (1)
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium