check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha XS 250

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Yamaha XS 250 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Yamaha XS 250 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 11
Korek wlewu paliwa Yamaha - 210-170
Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1 -5%

17,01 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 1 - M1

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-240 -5%

29,52 zł

31,07 zł

Najniższa cena: 31,07 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-240

Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Przepustnica z membraną Produkt OEM

1 669,18 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Yamaha XS 250

  • Yamaha XS 250 1977
  • Yamaha XS 250 1978
  • Yamaha XS 250 1979
  • Yamaha XS 250 1980
  • Yamaha XS 250 SE 1981
  • Yamaha XS 250 SP 1981
  • Yamaha XS 250 SE 1982
  • Yamaha XS 250 SP 1982
  • Yamaha XS 250 1983
  • Yamaha XS 250 SE 1980
  • Yamaha XS 250 SP koła odlewane 1981
  • Yamaha XS 250 SP koła odlewane 1980
  • Yamaha XS 250 koła odlewane 1981
  • Yamaha XS 250 koła odlewane 1980
  • Yamaha XS 250 koła odlewane 1979
  • Yamaha XS 250 koła odlewane 1978
  • Yamaha XS 250 koła odlewane 1977
  • Yamaha XS 250 1982
  • Yamaha XS 250 1984
  • Yamaha XS 250 koła szprychowe 1977
  • Yamaha XS 250 koła szprychowe 1976

other_motorcycle_models