check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha XVZ 1300 AHC Royal Star Tour Classic 1998

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 23
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22 -5%

45,60 zł

48,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22

stars    (5)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-208 -5%

29,04 zł

30,57 zł

Najniższa cena: 30,57 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-208

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-341 -5%

97,54 zł

102,67 zł

Najniższa cena: 102,67 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-341

stars    (1)
Membrana przepustnicy Yamaha - 459274
Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-102 -5%

360,05 zł

379,00 zł

Najniższa cena: 379,00 zł

dostawa 0 zł

Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Tourmax - TPS-102

stars    (2)
Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-204 -5%

47,85 zł

50,37 zł

Najniższa cena: 50,37 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-204

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Zestaw naprawczy gaźnika All Balls  - 26-1641
Pompa paliwa Tourmax - FPP-902 -5%

393,21 zł

413,90 zł

Najniższa cena: 413,90 zł

dostawa 0 zł

Pompa paliwa Tourmax - FPP-902

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHY-50 -5%

760,05 zł

800,05 zł

Najniższa cena: 800,05 zł

dostawa 0 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHY-50

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

16,86 zł

Niedostępny

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

stars    (1)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. -5%

105,45 zł

111,00 zł

Najniższa cena: 111,00 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt.

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Pływak gaźnika Produkt OEM

398,24 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Pływak gaźnika Produkt OEM

Przepustnica z membraną Produkt OEM

778,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Kranik paliwa produkt OEM

410,36 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Kranik paliwa produkt OEM

Filtr paliwa 9 mm produkt OEM

72,99 zł

Niedostępny

Filtr paliwa 9 mm produkt OEM