check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Yamaha YFZ 350 R Banshee 2x4 2003

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 57
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22 -5%

45,60 zł

48,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22

stars    (5)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-206 -5%

31,35 zł

33,00 zł

Najniższa cena: 33,00 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-206

Zaworek iglicowy Mikuni typ 3 - M3 -5%

17,96 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 3 - M3

Uszczelka kranika Produkt OEM
Płytki membrany do zaworu V-Force 4 4R - 4P522
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM
Zestaw naprawczy gaźnika Shindy - 03-308
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Króciec gaźnika Yamaha komplet - 318857
Komplet króćców ssących gaźnika Tourmax - CHY-909 -5%

170,05 zł

179,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł

Komplet króćców ssących gaźnika Tourmax - CHY-909

Króciec gaźnika WSM 34 mm Yamaha - 77-520-01K
Zestaw dysz gaźnika Dynojet Yamaha YFZ 350 - 4320
Zestaw naprawczy gaźnika KL Supply - 18-2691
Płytki listki zaworu membranowego Boyesen - PRO86
Zawór membranowy gaźnika Boyesen Boyesen - RAD-36A
Płytki membrany do zaworu V-Force Delta 2 - 2P070-1
Płytki membrany do zaworu V-Force 3R - 3P522M
Zestaw naprawczy gaźnika Moose Racing  - 26-1383
Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-48 -5%

168,98 zł

177,87 zł

Najniższa cena: 177,87 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (2 szt.) Tourmax - CHY-48

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-Y6 -5%

110,49 zł

116,31 zł

Najniższa cena: 116,31 zł

Pływak gaźnika Tourmax - FLP-Y6

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP