Części układu paliwowego motocykla
Zundapp Bella 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
200,17 zł
Czujnik TPS skutery chińskie Euro4
23,95 zł
Pływak gaźnika 17mm Zundapp
24,54 zł
Króciec ssący Zundapp do Bing 17mm
39,59 zł
Króciec ssący Zundapp Typ 529
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Zundapp Bella 50
- Zundapp Bella 50 R 2018
- Zundapp Bella 50 R 2019
- Zundapp Bella 50 R 2020
other_motorcycle_models
- Zundapp Bella 125
- Zundapp KS 50
- Zundapp KS 175
- Zundapp GTS 50
- Zundapp C19 50
- Zundapp C 50 Sport
- Zundapp CS 50
- Zundapp R 50
- Zundapp ZXE 125
- Zundapp RS 50 Super
- Zundapp ZXS 125
- Zundapp Siam 50
- Zundapp ZXN 125 Naked
- Zundapp ZXM 50 Supermoto
- Zundapp ZXM 450 Supermoto
- Zundapp ZXM 125 Supermoto
- Zundapp ZXM 250 Supermoto
- Zundapp ZXE 50
- Zundapp ZXE 450
- Zundapp ZXE 250
- Zundapp ZXA 125 Adventure
- Zundapp ZX 25
- Zundapp ZS 25
- Zundapp ZR 30 50
- Zundapp ZR 20 25
- Zundapp ZR 10 25
- Zundapp ZL 25
- Zundapp ZD 50 25
- Zundapp ZE 40 50
- Zundapp ZD 40 50
- Zundapp ZD 30 50
- Zundapp ZD 25
- Zundapp ZD 20 25
- Zundapp ZD 10 25
- Zundapp ZA 40 50
- Zundapp KS 80
- Zundapp ZA 25
- Zundapp KS 125
- Zundapp K 80
- Zundapp Hai 50
- Zundapp Hai 25
- Zundapp GS 125
- Zundapp CS 25
- Zundapp 444 25
- Zundapp 442 25
- Zundapp ZXC 125 Classic Chopper
- Zundapp M 50