Język

tel: 17 247 22 20

Menu

Uszczelniacze przedniego zawieszenia
Honda CB 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 42

-10% Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11

26,82 zł

29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11

            (2)

-10% Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 68,90 zł

62,82 zł

69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK

            (1)

-10% Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29,80 zł

27,54 zł

30,60 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10

Uszczelniacze - simeringi zawieszenia + kaptury przód OEM Honda

145,00 zł

Niedostępny

Uszczelniacze - simeringi zawieszenia + kaptury przód OEM Honda

            (1)

Honda CB 1000

Honda CB 1000 to motocykl klasy naked z królewskiej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1992-1996. Największą zaletą modelu CB 1000 była pochodząca z Hondy CBR 1000 F Hurricane jednostka napędowa, która zawsze oferowała odpowiedni zapas mocy. Poza tym CB 1000 cechowała ponadczasowa stylistyka, fenomenalne właściwości jezdne i - co typowe dla wszystkich motocykli Hondy - najwyższa jakość wykonania połączona z dużą trwałością zastosowanych podzespołów. Honda CB 1000 została wyposażona w czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności skokowej 998 ccm. Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa generowała moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 89,5 Nm, co gwarantowało dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Dzięki niskiej masie własnej - model CB 1000 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem ważył 262 kilogramy - zużycie paliwa zostało utrzymane na satysfakcjonującym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,9 l/100 kilometrów sprawiało, że na zbiorniku paliwa o pojemności 22 litrów użytkownicy dysponowali zasięgiem ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Hondy CB 1000 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), będąca solidną bazą dla skutecznego układu hamulcowego i optymalnie zestrojonego zawieszenia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Komfortową jazdę i odpowiednią stabilność podczas szybkiej jazdy zapewnia klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory gazowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Honda CB 1000 toczy się na 18. calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe.