check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 110461

Cylinder kit Stage6 Big Bore 95cm3 Piaggio/Gilera nowy typ 5 kątny - S6-7514010

star  star  star  star  star    (4)

1 699,90 zł w tym VAT

Cylinder kit Stage6 Big Bore 95

Producent:
Kod producenta:
S6-7514010
Opis ogólny
  • produkt długo wyczekiwany przez wszystkich fanów tuningu
  • cylinder zaprojektowany na podstawie słynnego cylindra Stage6 R/T 70
  • potężna pojemność 95cm3 gwarantuje bardzo dużo mocy i momentu obrotowego
  • cylinder daje szeroki zakres możliwości podczas budowy silnika wyczynowego
  • w przeciwieństwie do konkurencji niemiecki producent wyposażył cylinder w specjalnie zaprojektowany kanał wydechowy pod tak dużą pojemność
  • modularna głowica w połączeniu z aluminiową budową zapewnia doskonałe chłodzenie
  • nicasil'owa gładź z tłokiem Vertex'a to mega wytrzymały duet!
  • produkt wyposażony w 6 kanałów płuczących i 2 ogromne wydechowe
  • potężna średnica wewnętrzna wraz z tłokiem gwarantuję nadzwyczajnie wysoki moment obrotowy!
Wymiary
  • średnica sworznia tłoka - 14mm
  • średnica wewnętrzna cylindra - 52mm

Przed montażem konieczna będzie obróbka karterów i zastosowanie wału korbowego wyposażonego w korbowód o długości 90mm ze skokiem 44mm.

Pasuje do motocykli

Aprilia:
  • SR 50 Funmaster (od 07/2003) (Piaggio-Motor)
  • SR 50 R (od 2005)
  • SR 50 R Factory (od 2005) (Piaggio-Motor)
  • SR 50 Racing (od 07/2003) (Piaggio-Motor)
  • SR 50 Sport LC (od 07/2003) (Piaggio-Motor)
  • SR 50 Street
Derbi:
  • Atlantis 50 LC (od 2002) (Piaggio-Motor)
  • GP 1 Open 50
  • GP 1 Racing 50
  • GP 1 Revolution 50
Gilera:
  • DNA 50
  • Runner 50
  • Runner Cat 50
  • Runner SP 50 (od 08/2005)
Piaggio:
  • NRG 50
  • NRG MC2 50 (od 1999)
  • NRG MC2 DD 50 (od 1999)
  • NRG MC2 extreme 50 LC
  • NRG MC3 DD (Cat) 50 LC
  • NTT 50
  • Quartz 50
  • Zip 2 SP 50 LC
  • Zip SP 50 LC

Powlekany tłok znanej i cenionej firmy Vertex gwarantuje bardzo szybkie nagrzewanie silnika oraz przez krótki czas zapobiega uszkodzeniu powierzchni cylindra podczas pracy "na sucho". Mocowanie flanszy na 3 śruby (standardową są to 2) zapewnia szczelność i niweluje irytujące wycieki mieszanki.

Opinie o produkcie

4.75

star  star  star  star  star 

4 opinii

5
4
3
2
1

Filippp

2023-07-31, 08:25

Produkt przyszedł szybko i bardzo starannie spakowany. Za tą cenę cylinder i tłok jest bardzo dobrze wykonany i dopasowany.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Kacper

2021-05-29, 12:17

Witam jeżdżę Piaggio NRG power 70 z 2007 roku na fajnym secie co bardzo wspomaga budżetowa 70-tka od Gmoto bardzo polecam ten cylinder jeżeli chce ktoś mieć trochę więcej mocy i zaoszczędzić. Przejechałem już nie jeden tysiąc kilometrów na nim i przejedzie jeszcze nie jeden tysiąc polecam.

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Wojciech

2016-12-27, 11:51

Piaggio NRG 50 ccm

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna

Wojciech

2016-12-27, 11:53

Piaggio NRG 50 ccm

Estetyka: star  star  star  star  star 
Jakość materiałów: star  star  star  star  star 
Dopasowanie: star  star  star  star  star 
like

Opinia wiarygodna