Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 5W BA15s
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLR 600
- Kawasaki KLR 600 B 1987
- Kawasaki KLR 600 A 1984
- Kawasaki KLR 600 B 1985
- Kawasaki KLR 600 B 1986
- Kawasaki KLR 600 B 1988
- Kawasaki KLR 600 B 1989
- Kawasaki KLR 600 1990
- Kawasaki KLR 600 1991
- Kawasaki KLR 600 1992
- Kawasaki KLR 600 1993
- Kawasaki KLR 600 1994
- Kawasaki KLR 600 1986
- Kawasaki KLR 600 1987
- Kawasaki KLR 600 1988
- Kawasaki KLR 600 1989
- Kawasaki KLR 600 1985
Kawasaki KLR 600
Kawasaki KLR 600 to motocykl klasy Enduro produkowany w latach 1984-1995, który przez cały okres sprzedaży cieszył się dużą popularnością na całym świecie. W dużej mierze był to efekt wytrzymałej konstrukcji i fenomenalnych właściwości terenowych, choć i kilka udogodnień, jakie przygotowali dla kierowców japońscy konstruktorzy, pozytywnie wpłynęło na ostateczny sukces. Jednym z nich był elektryczny rozrusznik, po raz pierwszy zastosowany w jednośladzie z tego segmentu o tak dużej pojemności skokowej silnika. W porównaniu do konkurencyjnych maszyn wyposażonych w tradycyjny kickstarter i zawór dekompresyjny można pokusić się o stwierdzenie, że KLR 600 w dniu swojej premiery był nowoczesnym motocyklem.
Jak przystało na klasycznego "obieżyświata" z połowy lat 80' ubiegłego wieku, KLR 600 zostało wyposażone przez inżynierów z Kawasaki w czterosuwowego "singla" o dużej pojemności skokowej (564 cm³). Moc maksymalna 42 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm w maszynie o suchej masie niespełna 135 kilogramów (ówcześnie najniższej w swojej klasie) dawały dobre przyspieszenia oraz prędkość maksymalną 160 km/h. Nienaganna kultura pracy i niskie zapotrzebowanie na paliwo to zasługa dobrze zsynchronizowanego układu zasilania gaźnikami marki Keihin oraz czterozaworowej głowicy z podwójnym wałkiem rozrządu. Dzięki precyzyjnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach zarówno na trasie, jak i w terenie użytkownicy nie musieli nadwyrężać silnika, który przez efektywne chłodzenie cieczą i tak był zabezpieczony przed nieustanną pracą w trudnych warunkach. Niewysilona jednostka napędowa podczas odpowiedniej eksploatacji gwarantowała zużycie benzyny w granicach 4,5-5,5 l/100 kilometrów, dlatego 11,5 litrowy zbiornik paliwa zapewniał zadowalający zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Poza układem hamulcowym w podwoziu nie znajdziemy większych niedociągnięć. Jednostkę napędową osadzono w solidnej ramie z profili i rur stalowych, będących jedną z największych zalet KLR 600. Amortyzacją kół o rozmiarze 21 i 17 cali zajmuje się powietrzny widelec teleskopowy oraz pojedynczy element resorująco-tłumiący oparty na dwustronnym wahaczu wleczonym. Oba komponenty oczywiście nie posiadają regulacji, jednakże przez odpowiednie zestrojenie zapewniają dobrą sprawność w wymagającym off-road'zie i zadowalającą skuteczność na asfaltowych szlakach. Najsłabszym punktem podwozia, jak i całego motocykla, jest tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. O ile jeszcze przednia tarcza o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny dają sobie radę przy dużych prędkościach, to niewielki "bębenek" nie radzi sobie nawet z tak lekkim motocyklem.
Kawasaki KLR 600 z pewnością na długo pozostanie w pamięci miłośników dalekiej turystyki i przepraw off-road'owych. Prosta budowa jednostki napędowej, dobre zawieszenia i właściwości jezdne na najwyższym poziomie to cechy, dzięki którym nawet dziś ponad trzydziestoletnia "Kawa" cieszy się sporą popularnością wśród motocyklistów, dla których sprawdzone rozwiązania i niskie koszty eksploatacji to wartości większe od natłoku elektronicznych gadżetów.