check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki KLR 600

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Kawasaki KLR 600 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Kawasaki KLR 600 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 20
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-7 -5%

34,11 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-7

stars    (1)
Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-401 -5%

43,61 zł

45,90 zł

Najniższa cena: 45,90 zł

Komplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-401

Uszczelka kranika Produkt OEM
Uszczelka kranika Produkt OEM
Uszczelka kranika Produkt OEM
Pływak gaźnika Produkt OEM

277,55 zł

dostawa 0 zł

Pływak gaźnika Produkt OEM

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410 -5%

75,99 zł

79,99 zł

Najniższa cena: 79,99 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-410

stars    (1)
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1 -5%

20,81 zł

21,90 zł

Najniższa cena: 21,90 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Kawasaki Suzuki Triumph VITON - FBG-410-1

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16 -5%

285,67 zł

300,70 zł

Najniższa cena: 300,70 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax - CHK-16

Przepustnica z membraną Produkt OEM

962,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica z membraną Produkt OEM