Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 692
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-15%
18,78 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
-10%
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
(1)
-5%
122,71 zł
129,17 zł
Najniższa cena: 129,17 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x53x8/10,5 - FSD-036B
(2)
-10%
17,82 zł
19,80 zł
Najniższa cena: 19,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ZR 750 Zephyr
- Kawasaki ZR 750 D Zephyr 1998
- Kawasaki ZR 750 D Zephyr 1999
- Kawasaki ZR 750 C Zephyr 1991
- Kawasaki ZR 750 C Zephyr 1992
- Kawasaki ZR 750 C Zephyr 1993
- Kawasaki ZR 750 C Zephyr 1994
- Kawasaki ZR 750 C Zephyr 1995
- Kawasaki ZR 750 D Zephyr 1996
- Kawasaki ZR 750 D Zephyr 1997
Kawasaki ZR 750 Zephyr
Kawasaki ZR 750 Zephyr to motocykl klasy naked, którego produkcja rozpoczęła się w japońskich fabrykach w 1992 roku. Mocna jednostka napędowa, proste kształty o sportowym zacięciu i dopracowana konstrukcja zapewniły mu ugruntowaną pozycję w swoim segmencie.
Kawasaki ZR 750 Zephyr wyposażono w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 738 ccm. Chłodzony powietrzem czterosuw posiada rozrząd DOHC (4 zawory na cylinder sterowane podwójnym wałkiem rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin oraz analogowy zapłon CDI. Serce ZR 750 Zephyr generuje moc maksymalną 71 KM i maksymalny moment obrotowy 57 Nm, dzięki którym 200. kilogramowa maszyna (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa - na sucho) rozpędza się do ponad 202 km/h. Moc przenoszona jest na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Fenomenalne osiągi nie kolidują z niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie wynosi 6 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 16,5 litra gwarantuje ponad 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kawasaki ZR 750 Zephyr jest kołyskowa rama (podwójna) ze stali i aluminiowy wahacz wleczony, które stały się bazą dla skutecznego układu hamulcowego i optymalnie zestrojonego zawieszenia. O komfort podróżujących dbał klasyczny widelec teleskopowy (o 41. mm średnicy goleni) oraz dwa amortyzatory gazowe wyposażone w regulację wstępnego napięcia sprężyny, odbicia i kompresji. Bezpieczną jazdę zapewniały dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 230 mm i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Przy tak niskiej masie własnej motocykla taki zestaw sprawiał, że Kawasaki ZR 750 Zephyr stawał w miejscu na każde zawołanie kierowcy niezależnie od prędkości i warunków panujących na drodze.