Posiadamy Części motocyklowe do Rex RS 460 50
- Rex RS 460 50 4T 2011
- Rex RS 460 50 4T 2012
- Rex RS 460 50 4T 2009
- Rex RS 460 50 4T 2010
- Rex RS 460 50 4T 2013
- Rex RS 460 50 4T 2014
- Rex RS 460 50 4T 2015
- Rex RS 460 50 4T 2016
- Rex RS 460 50 4T 2017
other_motorcycle_models
- Rex RS 125
- Rex Trophy 25
- Rex Silverstreet 50
- Rex Silverstreet 25
- Rex Scooter 25
- Rex Rexy 50
- Rex Rexy 25
- Rex Rexy 125
- Rex MK2 50
- Rex Escape 50
- Rex Escape 25
- Rex Chopper 125
- Rex Capriolo 50
- Rex Torino 125
- Rex Supermoto 125
- Rex SC 125
- Rex RS 900 50
- Rex RS 750 50
- Rex RS 700 50
- Rex RS 600 50
- Rex RS 500 50
- Rex RS 50 Classic
- Rex RS 450 50
- Rex RS 400 50
- Rex RS 400 50 4T
- Rex RS 250 50
- Rex RS 1100 125
- Rex RS 1000 125
- Rex Palermo 50
- Rex Monza 50
- Rex Monaco 50
- Rex Monaco 125
- Rex Milano 50
- Rex Milano 125
- Rex Imola 50
- Rex Imola 125
- Rex Genua 50
- Rex Enduro 125
- Rex E-Rex 0
- Rex Boston 8 50
- Rex Bergamo 50
- Rex Off Limit 50
- Rex Tribal Scooter 50
- Rex Scooter 50
- Rex Speedy 125
- Rex Flash 50
- Factory Rex 50
- Factory Rex 100
Rex RS 460 50
Rex RS 460 50 to kompaktowy skuter miejski o bardzo popularnym wyglądzie i konstrukcji - jeszcze kilka lat temu podobne jednoślady mogliśmy spotkać w każdym hipermarkecie. Model RS 460 50 zachęca do zakupu oszczędnym i trwałym silnikiem 139QMB/GY6-50, prostą budową oraz niskimi kosztami zakupu i eksploatacji.
Rex RS 460 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowym układem zasilania, zapłonem CDI i dwoma rozrusznikami (nożny/kopniak i elektryczny). Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 3 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 3,2 Nm przy 6250 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Pod jej deklem znajdziemy dobrze znane rozwiązania: wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Takie osiągi pozwalają na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h, także na jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h. Na pokładzie skutera Rex RS 460 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Rex RS 460 50 opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy. Rex RS 460 50 porusza się na 10 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe.