Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Suzuki AP 50
- Suzuki TS 400
- Suzuki TS 50
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
- Suzuki TM 75
- Suzuki PE 175
- Suzuki RS 175
- Suzuki GS 300
- Suzuki LT 300
- Suzuki LT-F 300
Suzuki AP 50
Suzuki AP 50 to kompaktowy skuter miejski produkowany przez japoński koncern od 1976 roku. Niska masa, mocny silnik dwusuwowy i nowoczesny wygląd, który w dniu premiery naprawdę robił wrażenie - oto cechy modelu AP 50, które zapewniły mu dużą popularność wśród młodych motocyklistów i dorosłych, którzy chętnie korzystali z niego na co dzień w ramach dojazdu do pracy lub szkoły.
Suzuki AP 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm, co przy niewielkiej masie skutera - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, model AP 50 waży tylko 74 kilogramy - zapewnia dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która zdobyła serca użytkowników bezawaryjnością i niemal całkowicie bezobsługową eksploatacją. Na pokładzie Suzuki AP 50 nie zabrakło również zapłonu CDI, gaźnikowego układu zasilania od Mikuni i elektrycznego rozrusznika. Połączenie dwusuwowego silnika i niskiej masy zaowocowało atrakcyjnym zużyciem paliwa - oczywiście jak na standardy, które panowały za czasów produkcji AP 50. Średnie spalanie na poziomie 3,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów użytkownicy mogą pokonać dystans prawie 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Suzuki AP 50 posiada najważniejsze cechy miejskiego skutera - miękko zestrojone zawieszenie, zapewniające komfort jazdy w betonowej dżungli, oraz skuteczny układ hamulcowy, dający gwarancję krótkiej drogi hamowania. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, zaś z tyłu amortyzator olejowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy. Suzuki AP 50 porusza się na 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.