Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
71,16 zł
74,90 zł
Najniższa cena: 74,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
12,79 zł
Śruba tarczy hamulcowej M6x20
2,84 zł
2,99 zł
Najniższa cena: 2,99 zł
Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07
26,75 zł
Łożysko SKF 6205
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057
57,15 zł
63,50 zł
Najniższa cena: 63,50 zł
Zębatka przód JT JTF1591.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1591.16RB
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
105,01 zł
110,54 zł
Najniższa cena: 110,54 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634
122,50 zł
128,95 zł
Najniższa cena: 128,95 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MT-10 1000
- Yamaha MT-10 1000 A ABS 2016
- Yamaha MT-10 1000 A ABS 2017
- Yamaha MT-10 1000 A ABS 2018
- Yamaha MT-10 1000 A Tourer Edition ABS 2018
- Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2017
- Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2018
- Yamaha MT-10 1000 A Touring Edition ABS 2019
- Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2019
- Yamaha MT-10 1000 A Touring Edition ABS 2020
- Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2020
- Yamaha MT-10 1000 A Touring Edition ABS 2021
- Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2021
- Yamaha MT-10 1000 A ABS 2022
- Yamaha MT-10 1000 A ABS 2021
- Yamaha MT-10 1000 A Tourer Edition ABS 2021
- Yamaha MT-10 1000 SP ABS 2021
- Yamaha MT-10 1000 A ABS 2020
- Yamaha MT-10 1000 A ABS 2019
- Yamaha MT-10 1000 Tourer Edition 2017
- Yamaha MT-10 1000 ABS 2023
- Yamaha MT-10 1000 SP ABS 2022
- Yamaha MT-10 1000 SP ABS 2023
other_motorcycle_models
- Yamaha MT-01 1700
- Yamaha MT-125
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
- Yamaha DS-6 250
Yamaha MT-10
Yamaha MT-10 to kwintesencja motocykla klasy Naked. Nienaganna stylistyka, muskularne kształty i osiągi, których nie powstydziłby się żaden przedstawiciel segmentu Super Sport- tak w telegraficznym skrócie można opisać najmocniejszego przedstawiciela gamy Hyper Naked. Bezsprzecznie jest to model skierowany do bardzo doświadczonych motocyklistów, dla których rozwiązania przeniesione z topowego YZF-R1 w jednośladzie bez najmniejszych osłon nie będą stanowić problemu, a stanął się jedynie pretekstem do dobrej zabawy.
W aluminiowej ramie typu Detlabox został osadzony czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm³ o nieposkromionym temperamencie. Rozbudowana elektronika, nowoczesny system wtrysku paliwa i wał korbowy typu Crossplane to główni winowajcy kolosalnego momentu obrotowego 111 Nm, którzy zapewnią liniowe przyspieszenie w niskim i średnim zakresie obrotów oraz zagwarantują natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu. Szesnastozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu i sześciostopniowa skrzynia biegów z kołami o stałym zazębieniu to kolejne mechanizmy, które muszą pracować pod ogromnym obciążeniem. Patrząc na moc maksymalną 160 KM nie dziwi, że japońscy inżynierowie zdecydowali się na zastosowanie sprzęgła antyhoppingowego, które uniemożliwia blokadę tylnego koła podczas gwałtownej redukcji przełożeń. Masa własna 210 kilogramów nawet w dzisiejszych czasach daje powód do zadowolenia, tym bardziej, że na pokład zabierzemy aż 17 litrów benzyny i ponad 6 litrów innych płynów. Sugerując się danymi producenta o spalaniu (8 l/100 kilometrów), na jednym zbiorniku paliwa MT-10 powinno pokonać ponad 200 kilometrów. O ile w przypadku wersji podstawowej lub wyczynowego wariantu SP taki wynik wydaje się do zaakceptowania, to już w wersji Tourer wydaje się być nieco zaniżony, choć i tak pozwoli pokonać dzienny dystans większości podróży.
Aby zagwarantować jak najlepsze wykorzystanie możliwości jednostki napędowej Yamaha wyposażyła MT-10 w system D-MODE, który oferuje trzy tryby pracy silnika dostosowane do różnych warunków na drodze. Poza tym na liście standardowego wyposażenia znajdziemy tempomat (działający powyżej prędkości 50 km/h), elektrycznie sterowaną przepustnicę, gniazdo elektryczne 12V, trzystopniowy system kontroli trakcji oraz układ QSS, który umożliwia wpięcie wyższego biegu przy otwartej przepustnicy bez konieczności używania sprzęgła.
Podwozie MT-10 to klasa sama dla siebie. Niewielki rozstaw osi (1400 mm- najmniejszy w królewskiej klasie pojemnościowej) zapewnia fenomenalną zwrotność i kompaktowe rozmiary, zaś dopracowana geometria to gwarant łatwości prowadzenia i stabilności przy dużych prędkościach. Amortyzacją kół zajmują się widelec teleskopowy typu Cartridge o masywnych, 43 mm goleniach oraz centralna kolumna Monocross z wahaczem z lekkich stopów aluminium. Charakterystykę zawieszenia można określić optimum pomiędzy komfortem, a sztywnością niezbędną do agresywnej jazdy. Oba komponenty zostały oczywiście wyposażone w pełen zakres regulacji, tak, aby każdy mógł dobrać najlepsze nastawy do bieżących potrzeb. Jedną z mocnych stron podwozia jest również układ hamulcowy. Trzy wentylowane tarcze hamulcowe o dużych średnicach współpracują z cztero- i dwutłoczkowymi zaciskami radialnymi dając pełną kontrolę nad sytuacją na drodze. W standardzie znajdziemy oczywiście układ ABS, który uniemożliwi blokadę kół podczas gwałtownego hamowania lub jazdy w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Mimo, że na rynku motoryzacyjnym jest pełno muskularnych naked'ów o osiągach dorównujących motocyklom klasy Super Sport, MT-10 to maszyna która wyróżnia się nie tylko na tle oferty samej Yamahy. Futurystyczna stylistyka, dopracowana konstrukcja oparta na jednym z najlepszych jednośladów sportowych wszechczasów i doskonałe wrażenia z jazdy- tyle wystarczyło , aby zaskarbić sobie popularność wśród doświadczonych jeźdźców z całego świata. Każdy, kto miał szansę choć przez chwilę obcować z jednym z przedstawicieli gamy Hyper Naked zapewne ma nadzieje, że producent nie przestanie podążać tą drogą i świat motocyklowy zobaczy jeszcze nie jeden motocykl sygnowany hasłem "Dark Side of Japan".