check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha MT-10 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 751
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH -10%

128,16 zł

142,40 zł

Najniższa cena: 142,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH

stars    (2)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,75 mm] - 29.948175
Filtr oleju HifloFiltro HF 951 Honda  - hf951 -15%

22,53 zł

26,50 zł

Najniższa cena: 26,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 951 Honda - hf951

stars    (1)
Śruba tarczy hamulcowej M6x20
Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07 -5%

2,84 zł

2,99 zł

Najniższa cena: 2,99 zł

Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07

Łożysko SKF 6205
Filtr oleju MIW Meiwa H1015 HF204 - H1015
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057 -10%
Zębatka przód JT JTF1591.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1591.16RB -10%

57,15 zł

63,50 zł

Najniższa cena: 63,50 zł

Zębatka przód JT JTF1591.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1591.16RB

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany  - HF204C -15%

45,94 zł

54,05 zł

Najniższa cena: 54,05 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C

stars    (22)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S -10%

503,22 zł

559,13 zł

Najniższa cena: 559,13 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S

stars    (13)
Płytka zaworowa JMP 9,5 [1,75 mm]
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634 -5%

105,01 zł

110,54 zł

Najniższa cena: 110,54 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634

stars    (1)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH -5%

122,50 zł

128,95 zł

Najniższa cena: 128,95 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Uchwyt przewodów ABS

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MT-10 1000

  • Yamaha MT-10 1000 A ABS 2016
  • Yamaha MT-10 1000 A ABS 2017
  • Yamaha MT-10 1000 A ABS 2018
  • Yamaha MT-10 1000 A Tourer Edition ABS 2018
  • Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2017
  • Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2018
  • Yamaha MT-10 1000 A Touring Edition ABS 2019
  • Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2019
  • Yamaha MT-10 1000 A Touring Edition ABS 2020
  • Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2020
  • Yamaha MT-10 1000 A Touring Edition ABS 2021
  • Yamaha MT-10 1000 SP A ABS 2021
  • Yamaha MT-10 1000 A ABS 2022
  • Yamaha MT-10 1000 A ABS 2021
  • Yamaha MT-10 1000 A Tourer Edition ABS 2021
  • Yamaha MT-10 1000 SP ABS 2021
  • Yamaha MT-10 1000 A ABS 2020
  • Yamaha MT-10 1000 A ABS 2019
  • Yamaha MT-10 1000 Tourer Edition 2017
  • Yamaha MT-10 1000 ABS 2023
  • Yamaha MT-10 1000 SP ABS 2022
  • Yamaha MT-10 1000 SP ABS 2023

other_motorcycle_models

Yamaha MT-10

Części motocyklowe

Yamaha MT-10 to kwintesencja motocykla klasy Naked. Nienaganna stylistyka, muskularne kształty i osiągi, których nie powstydziłby się żaden przedstawiciel segmentu Super Sport- tak w telegraficznym skrócie można opisać najmocniejszego przedstawiciela gamy Hyper Naked. Bezsprzecznie jest to model skierowany do bardzo doświadczonych motocyklistów, dla których rozwiązania przeniesione z topowego YZF-R1 w jednośladzie bez najmniejszych osłon nie będą stanowić problemu, a stanął się jedynie pretekstem do dobrej zabawy.

W aluminiowej ramie typu Detlabox został osadzony czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm³ o nieposkromionym temperamencie. Rozbudowana elektronika, nowoczesny system wtrysku paliwa i wał korbowy typu Crossplane to główni winowajcy kolosalnego momentu obrotowego 111 Nm, którzy zapewnią liniowe przyspieszenie w niskim i średnim zakresie obrotów oraz zagwarantują natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu. Szesnastozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu i sześciostopniowa skrzynia biegów z kołami o stałym zazębieniu to kolejne mechanizmy, które muszą pracować pod ogromnym obciążeniem. Patrząc na moc maksymalną 160 KM nie dziwi, że japońscy inżynierowie zdecydowali się na zastosowanie sprzęgła antyhoppingowego, które uniemożliwia blokadę tylnego koła podczas gwałtownej redukcji przełożeń. Masa własna 210 kilogramów nawet w dzisiejszych czasach daje powód do zadowolenia, tym bardziej, że na pokład zabierzemy aż 17 litrów benzyny i ponad 6 litrów innych płynów. Sugerując się danymi producenta o spalaniu (8 l/100 kilometrów), na jednym zbiorniku paliwa MT-10 powinno pokonać ponad 200 kilometrów. O ile w przypadku wersji podstawowej lub wyczynowego wariantu SP taki wynik wydaje się do zaakceptowania, to już w wersji Tourer wydaje się być nieco zaniżony, choć i tak pozwoli pokonać dzienny dystans większości podróży.

Aby zagwarantować jak najlepsze wykorzystanie możliwości jednostki napędowej Yamaha wyposażyła MT-10 w system D-MODE, który oferuje trzy tryby pracy silnika dostosowane do różnych warunków na drodze. Poza tym na liście standardowego wyposażenia znajdziemy tempomat (działający powyżej prędkości 50 km/h), elektrycznie sterowaną przepustnicę, gniazdo elektryczne 12V, trzystopniowy system kontroli trakcji oraz układ QSS, który umożliwia wpięcie wyższego biegu przy otwartej przepustnicy bez konieczności używania sprzęgła.

Podwozie MT-10 to klasa sama dla siebie. Niewielki rozstaw osi (1400 mm- najmniejszy w królewskiej klasie pojemnościowej) zapewnia fenomenalną zwrotność i kompaktowe rozmiary, zaś dopracowana geometria to gwarant łatwości prowadzenia i stabilności przy dużych prędkościach. Amortyzacją kół zajmują się widelec teleskopowy typu Cartridge o masywnych, 43 mm goleniach oraz centralna kolumna Monocross z wahaczem z lekkich stopów aluminium. Charakterystykę zawieszenia można określić optimum pomiędzy komfortem, a sztywnością niezbędną do agresywnej jazdy. Oba komponenty zostały oczywiście wyposażone w pełen zakres regulacji, tak, aby każdy mógł dobrać najlepsze nastawy do bieżących potrzeb. Jedną z mocnych stron podwozia jest również układ hamulcowy. Trzy wentylowane tarcze hamulcowe o dużych średnicach współpracują z cztero- i dwutłoczkowymi zaciskami radialnymi dając pełną kontrolę nad sytuacją na drodze. W standardzie znajdziemy oczywiście układ ABS, który uniemożliwi blokadę kół podczas gwałtownego hamowania lub jazdy w niekorzystnych warunkach pogodowych.

Mimo, że na rynku motoryzacyjnym jest pełno muskularnych naked'ów o osiągach dorównujących motocyklom klasy Super Sport, MT-10 to maszyna która wyróżnia się nie tylko na tle oferty samej Yamahy. Futurystyczna stylistyka, dopracowana konstrukcja oparta na jednym z najlepszych jednośladów sportowych wszechczasów i doskonałe wrażenia z jazdy- tyle wystarczyło , aby zaskarbić sobie popularność wśród doświadczonych jeźdźców z całego świata. Każdy, kto miał szansę choć przez chwilę obcować z jednym z przedstawicieli gamy Hyper Naked zapewne ma nadzieje, że producent nie przestanie podążać tą drogą i świat motocyklowy zobaczy jeszcze nie jeden motocykl sygnowany hasłem "Dark Side of Japan".