Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
2,84 zł
2,99 zł
Najniższa cena: 2,99 zł
Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
57,15 zł
63,50 zł
Najniższa cena: 63,50 zł
Zębatka przód JT JTF1591.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF1591.16RB
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
43,65 zł
48,50 zł
Najniższa cena: 48,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/10,5 - P40FORK455166
105,01 zł
110,54 zł
Najniższa cena: 110,54 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634
122,50 zł
128,95 zł
Najniższa cena: 128,95 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XSR 900
- Yamaha XSR 900 A Anniversary ABS 2016
- Yamaha XSR 900 A ABS 2016
- Yamaha XSR 900 A Abarth ABS 2017
- Yamaha XSR 900 A ABS 2018
- Yamaha XSR 900 A Abarth ABS 2018
- Yamaha XSR 900 A ABS 2017
- Yamaha XSR 900 A ABS 2019
- Yamaha XSR 900 A Abarth ABS 2019
- Yamaha XSR 900 A ABS 2020
- Yamaha XSR 900 A 80 Black ABS 2020
- Yamaha XSR 900 A ABS 2021
- Yamaha XSR 900 A 80 Black ABS 2021
- Yamaha XSR 900 ABS 2023
- Yamaha XSR 900 ABS 2022
other_motorcycle_models
- Yamaha XSR 700
- Yamaha XSR 125
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
- Yamaha DS-6 250
Yamaha XSR 900
Yamaha XSR 900 to motocykl świetnie łączący klasyczną linię z nowoczesną technologią i innowacyjnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Ma zapewnić kierowcy jak najlepsze wrażenia z jazdy w sportowym stylu, jednocześnie będąc alternatywą dla tych, co nie pałają sympatią do jednośladów klasy Supersport o zanadto dynamicznej stylistce lub muskularnych streetfighter'ów z gamy Hyper Naked.
Model XSR 900 wyposażono w dobrze znany, trzycylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 847 cm³, który możemy spotkać m.in. w sportowo-turystycznym Tracer'ze 900 lub bezkompromisowym naked'zie MT-09. Największą aprobatę wśród motocyklistów zdobył głównie dzięki liniowej charakterystyce momentu obrotowego, zapewniającego piorunujące przyspieszenia niezależnie od prędkości obrotowej silnika. Jest to zasługa krzyżowego wału korbowego typu Crossplane, który Yamaha stosuje m.in. w YZF-R1. Chłodzona cieczą, 12-zaworowa jednostka napędowa z podwójnym wałkiem rozrządu generuje moc maksymalną 115 KM i maksymalny moment obrotowy 87 Nm, co przy masie własnej niespełna 195 kilogramów zapewnia niesamowite emocje przy nawet najmniejszym ruchu manetki gazu. W układzie zasilania znajdziemy nowoczesny system wtrysku paliwa, który zapewni ekonomiczne spalanie na zaskakująco niskim poziomie. Według Yamahy może ono wynieść nawet 5,2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów daje 270 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Aby jazda była jak najbardziej efektowna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach została doskonale zestopniowana, a wielotarczowe, mokre sprzęgło antyhoppingowe otrzymało wspomaganie, co zapewne nie dopuści do blokady tylnego koła przy ostrej redukcji biegów i pozwoli utrzymać jak najlepsze tempo podczas pokonywania zakrętów.
Żywiołowa jednostka napędowa została osadzona w lekkiej, aluminiowej ramie grzbietowej typu Deltabox. Dzięki temu, że silnik jest elementem nośnym uzyskano dużą sztywność podwozia i zwartą konstrukcję wytrzymałą na ogromne przeciążenia. Klasykę gatunku zobaczymy w zawieszeniu, które idealnie współgra z linią nadwozia. Przednie koło amortyzuje konwencjonalny widelec teleskopowy, tylne zaś, pojedynczy element resorująco-tłumiący typu Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu wleczonym. Mimo braku regulacji ten zestaw idealnie sprawdzi się zarówno podczas niespiesznej turystyki czy miejskiej eksploatacji, jak i w trakcie szaleńczej gonitwy po górskich serpentynach. Kolejną zaletą XSR 900 jest efektywny układ hamulcowy z antypoślizgowym systemem ABS w standardzie. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze hamulcowe o konkretnej średnicy 292 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, a na tylnej, pojedynczą tarczę o nieco mniejszej, bo 245 mm średnicy i zacisk dwutłoczkowy. Niewielka masa motocykla sprawia, że zapewniają one bardzo krótką drogę hamowania i pozwalają w pełni wykorzystać potencjał zawarty w trzycylindrowej jednostce napędowej.
Rok po premierze podstawowego modelu Yamaha wprowadziła do oferty limitowaną wersję Abarth. Po raz pierwszy w historii włoski koncern specjalizujący się w budowie specjalnych wersji samochodów marki FIAT nawiązał współpracę z firmą motocyklową. Efekty? Spektakularne. Lekkie nadwozie z włókna węglowego i aluminium, szeroka kierownica typu "jaskółka" i pojedyncza, krótka kanapa to najważniejsze cechy seryjnego cafe racer'a inspirowanego wyścigowymi motocyklami z końca lat 60' ubiegłego wieku. Mimo dużo wyższej ceny w stosunku do bazowego modelu, wersja Abarth z pewnością przejdzie do historii obu koncernów.
Niezależnie od wersji Yamaha XSR 900 to idealna propozycja dla wszystkich, co poszukują nowoczesnego motocykla o doskonałych osiągach i klasycznej linii. Biorąc pod uwagę powtarzalną jakość i trwałość wyrobów Yamahy, ten model ma szansę na długo wpisać sie do stałej oferty japońskiego giganta.