check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki RM 80

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 0

Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.

Spróbuj ponownie

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RM 80

  • Suzuki RM 80 1983
  • Suzuki RM 80 1984
  • Suzuki RM 80 1985
  • Suzuki RM 80 1977
  • Suzuki RM 80 1978
  • Suzuki RM 80 1979
  • Suzuki RM 80 1981
  • Suzuki RM 80 1982
  • Suzuki RM 80 H 1983
  • Suzuki RM 80 H 1984
  • Suzuki RM 80 H 1985
  • Suzuki RM 80 1986
  • Suzuki RM 80 1987
  • Suzuki RM 80 1988
  • Suzuki RM 80 1989
  • Suzuki RM 80 1990
  • Suzuki RM 80 1991
  • Suzuki RM 80 1992
  • Suzuki RM 80 1993
  • Suzuki RM 80 1994
  • Suzuki RM 80 1995
  • Suzuki RM 80 1996
  • Suzuki RM 80 2000
  • Suzuki RM 80 2001
  • Suzuki RM 80 1980
  • Suzuki RM 80 1997
  • Suzuki RM 80 1998
  • Suzuki RM 80 1999
  • Suzuki RM 80 H 1986

Inne modele

Suzuki RM 80

Suzuki RM 80 to małolitrażowy motocykl klasy cross produkowany przez japoński koncern w latach 1978-1998. Niska masa, duża moc, wytrzymała konstrukcja i dopracowane podwozie - oto cechy jednośladu idealnego do nauki jazdy w terenie i na torze motocrossowym. Suzuki RM 80 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 83 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 14,2 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm, co przy masie 64 kilogramów (na mokro, ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem) zapewnia drastyczne przyspieszenie i prędkość maksymalną 105 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Na pokładzie Suzuki RM 80 nie zabrakło gaźnikowego układu zasilania, rozrusznika nożnego (kickstarter) i zapłonu iskrownikowego. Szkieletem Suzuki RM 80 jest rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy zostały wykonane ze stali. Osadzono na nich zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z niską masą motocykla. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy, zaś tylne - dwa amortyzatory olejowe wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników do 1986 roku czuwały dwa hamulce bębnowe (mechaniczne), a od 1987 roku dwie wentylowane tarcze hamulcowe z jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi (hydraulicznymi). Suzuki RM 80 porusza się na szprychowych felgach o rozmiarze 16. i 14. cali (rocznik 1978) lub 17. i 14. cali (pozostałe roczniki).