Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 0
Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RM 80
- Suzuki RM 80 1983
- Suzuki RM 80 1984
- Suzuki RM 80 1985
- Suzuki RM 80 1977
- Suzuki RM 80 1978
- Suzuki RM 80 1979
- Suzuki RM 80 1981
- Suzuki RM 80 1982
- Suzuki RM 80 H 1983
- Suzuki RM 80 H 1984
- Suzuki RM 80 H 1985
- Suzuki RM 80 1986
- Suzuki RM 80 1987
- Suzuki RM 80 1988
- Suzuki RM 80 1989
- Suzuki RM 80 1990
- Suzuki RM 80 1991
- Suzuki RM 80 1992
- Suzuki RM 80 1993
- Suzuki RM 80 1994
- Suzuki RM 80 1995
- Suzuki RM 80 1996
- Suzuki RM 80 2000
- Suzuki RM 80 2001
- Suzuki RM 80 1980
- Suzuki RM 80 1997
- Suzuki RM 80 1998
- Suzuki RM 80 1999
- Suzuki RM 80 H 1986
Inne modele
- Suzuki RM 85
- Suzuki RM 60
- Suzuki RM 50
- Suzuki RM 370
- Suzuki RM 125
- Suzuki RM 100
- Suzuki RM 250
- Suzuki RM 65
- Suzuki RM 500
- Suzuki RM 465
- Suzuki RM 400
- Suzuki RM-Z 450
- Suzuki RM-Z 250
- Suzuki RM-X 250
- Suzuki RM-X 50
- Suzuki RM-X 450
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
Suzuki RM 80
Suzuki RM 80 to małolitrażowy motocykl klasy cross produkowany przez japoński koncern w latach 1978-1998. Niska masa, duża moc, wytrzymała konstrukcja i dopracowane podwozie - oto cechy jednośladu idealnego do nauki jazdy w terenie i na torze motocrossowym.
Suzuki RM 80 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 83 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 14,2 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm, co przy masie 64 kilogramów (na mokro, ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem) zapewnia drastyczne przyspieszenie i prędkość maksymalną 105 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Na pokładzie Suzuki RM 80 nie zabrakło gaźnikowego układu zasilania, rozrusznika nożnego (kickstarter) i zapłonu iskrownikowego.
Szkieletem Suzuki RM 80 jest rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy zostały wykonane ze stali. Osadzono na nich zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z niską masą motocykla. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy, zaś tylne - dwa amortyzatory olejowe wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników do 1986 roku czuwały dwa hamulce bębnowe (mechaniczne), a od 1987 roku dwie wentylowane tarcze hamulcowe z jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi (hydraulicznymi). Suzuki RM 80 porusza się na szprychowych felgach o rozmiarze 16. i 14. cali (rocznik 1978) lub 17. i 14. cali (pozostałe roczniki).