check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 2982170

Olej przekładniowy Mannol 8108 BASIC PLUS 75W-90 1L - MN8108-4

179,00 zł w tym VAT

Salon Łańcut: pod zamówienie
Kup teraz! Zapłać za 30 dni
Kup na raty!

Olej przekładniowy Mannol 8108 BASIC PLUS 75W-90

Producent:
Kod producenta:
MN8108-4
pojemność:
4
Lepkość:

Całoroczny, uniwersalny, energooszczędny olej przekładniowy ostatniej generacji (zawierający PAO) zaprojektowany specjalnie do smarowania manualnych skrzyń biegów z wbudowanym mechanizmem różnicowym pojazdów z napędem przednim. Nadaje się do wszystkich typów zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych manualnych skrzyń biegów (w tym ciężkich). Został opracowany na podstawie wymagań stawianych przez Grupę VW.
Zalecany do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów (ze zintegrowanym mechanizmem różnicowym i bez) samochodów osobowych oraz mocno obciążonych ręcznych skrzyniach biegów drogowych (ciągniki bagażnikowe, autobusy itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz w sprzęcie specjalistycznym europejskich, Producenci amerykańscy i azjatyccy, w razie potrzeby poziom wydajności GL-4. Szczególnie polecany do samochodów osobowych marki VW i Ford.

Opis ogólny
  • unikalna baza PAO najwyższej jakości o idealnej lepkości w szerokim zakresie temperatur w połączeniu z pakietem dodatków najnowszej generacji zapewnia doskonałe właściwości przeciwcierne, zapewniając tym samym znaczną oszczędność paliwa i bardzo płynną zmianę biegów
  • dzięki unikalnemu składowi zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciw zacieraniu, które znacznie wydłużają oczekiwaną żywotność sprzętu technicznego we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia. Film olejowy ma zwiększoną odporność na podwyższone ciśnienie
  • zapewnia doskonałe właściwości w niskich temperaturach, które zapewniają łatwy rozruch, niezawodne smarowanie, a także łatwą i precyzyjną zmianę biegów w dowolnych temperaturach otoczenia (do -40 °C) i w każdych warunkach pracy
  • posiada zwiększoną stabilność termiczno-oksydacyjną i doskonałą odporność na degradację termiczną w wysokiej temperaturze, co pozwala na wydłużenie czasu między wymianami oleju i zmniejszenie kosztów konserwacji sprzętu. Zalecany okres wymiany to 40 000 km/2 lata
  • skutecznie chroni przed lakierowaniem i zapychaniem się pierścienia synchronizatora
  • chroni części metalowe przed korozją
  • zapewnia doskonałą kompatybilność z materiałami uszczelniającymi, zapobiega ich pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu, co pozwala na obniżenie kosztów części zamiennych i zapobieganie wyciekom
  • redukuje hałas
  • nadaje się do średnio obciążonych niewbudowanych dyferencjałów

Cena dotyczy jednej sztuki.