check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 98242

Podkładki wariatora Stage6 Variocontrol, 32 sztuki 0.4-1.0mm - 14.8x20mm - S6-5155015

64,93 zł w tym VAT

Salon Łańcut: pod zamówienie
15 dni na darmowy zwrot towaru
Kup teraz! Zapłać za 30 dni
Kup na raty!

Podkładki wariatora Stage6 Variocontrol, 32 sztuki, 04-1,0mm - 14,8x20mm.

Producent:
Kod producenta:
S6-5155015
Opis ogólny
  • Doskonały element regulacji napędu stosowany przez profesjonalistów
  • Zapewnia idealną precyzję regulacji
  • Wysoka jakość wykonania
Wymiary
  • średnica wewnętrzna - 15mm

Podkładki przystosowane są do wałów o średnicy 14,8mm - 15mm, taki wał występuje miedzy w silnikach Gilera, Piaggio, Suzuki, Aprilia oraz Morini.

Pasuje do motocykli

Aprilia Habana 50 (do 1999)
Aprilia Mojito Custom 50
Aprilia SR 50 R (od 2005)
Aprilia SR 50 R Factory IE (od 2005) (silnik Piaggio Purejet)
Aprilia SR 50 R Factory (od 2005) (silnik Piaggio)
Aprilia SR 50 Funmaster (od 07/2003) (silnik Piaggio)
Aprilia SR 50 Racing (od 07/2003) (silnik Piaggio)
Aprilia SR 50 Sport (od 07/2003) (silnik Piaggio)
Aprilia SR 50 Street
Aprilia SR Di-Tech 50 (od 07/2003) (silnik Piaggio)
Atala Byte 50 AT10
Atala Hacker 50 AC (powietrze)
Atala Hacker 50 LC (ciecz)
Atala Skeggia 50
Benelli 491 RR 50 (od 2003) (silnik Morini)
Benelli 491 RR Replica 50 (od 2003) (silnik Morini)
Benelli 491 ST 50 (od 2003) (silnik Morini)
Benelli Naked 50 (od 2003) (silnik Morini)
Benelli Pepe 50 (od 2003) (silnik Morini)
Derbi Atlantis 50 AC (powietrze) (od 2002) (silnik Piaggio)
Derbi Atlantis 50 LC (ciecz) (od 2002) (silnik Piaggio)
Derbi Bullet 50
Derbi GP 1 Open 50
Derbi GP 1 Race 50 (od 2005)
Derbi GP 1 Revolution 50 (od 2005)
Derbi Vamos 50
Gilera DNA 50
Gilera Easy Moving 50
Gilera ICE 50
Gilera Runner 50 (do 1999)
Gilera Runner 50 (od 2004)
Gilera Runner 50 (1999-2000)
Gilera Runner Cat 50 (od 2001)
Gilera Runner SP 50 (od 08/2005)
Gilera SKP 50
Gilera Stalker 50 (do 1999)
Gilera Stalker 50 (od 1999)
Gilera Stalker DD 50 (tarcz tył)
Gilera Stalker Naked 50
Gilera Storm 50 (do 2006)
Gilera Storm 50 (od 2007)
Gilera Typhoon 50 (do 2005)
Gilera Typhoon 50 (od 2006)
Gilera Typhoon X 50
Italjet Formula 50 AC (powietrze)
Italjet Formula 50 LC (ciecz)
Italjet Jet Set 50
Italjet Torpedo 50
Italjet Torpedo 50 (silnik Piaggio)
Italjet Velocifero 50
Malaguti Crosser 50
Piaggio Diesis 50
Piaggio Fly 50 (do 2011)
Piaggio Free 50 (do 1998)
Piaggio Free 50 (od 1999)
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG 50
Piaggio NRG mc2 DD 50 (od 1998)
Piaggio NRG mc2 50 (do 1997)
Piaggio NRG mc2 Extreme 50 AC
Piaggio NRG mc2 Extreme 50 LC
Piaggio NRG mc2 50 (od 1998)
Piaggio NRG mc3 DD (Cat) 50 LC
Piaggio NRG mc3 DT (Cat) 50 AC
Piaggio NRG Power DD 50 (od 2005)
Piaggio NRG Power DT 50 (od 2005)
Piaggio NTT 50
Piaggio Quartz 50
Piaggio Sfera RST 50
Piaggio Storm 50
Piaggio Typhoon X 50
Piaggio Typhoon 50 (do 2005)
Piaggio Typhoon 50 (od 2006 do 2009)
Piaggio Zip 2 (Cat) (od 1999)
Piaggio Zip 2 SP 50 LC (ciecz)
Piaggio Zip 50 RST (tarcza przód)
Piaggio Zip Base (bęben przód)
Piaggio Zip Base (tarcza przód)
Piaggio Zip FastRider 50
Piaggio Zip SP 50 LC (ciecz)
Piaggio Zip SSL 25
Suzuki Address 50 (do 1996)
Suzuki Address 50 (od 1996)
Suzuki AP 50 (do 1996)
Suzuki AP 50 (od 1996)
Suzuki Estilete 50
Suzuki Katana 50 AC (powietrze) (do 1998)
Suzuki Katana 50 AC (powietrze) (od 1999)
Suzuki Katana 50 LC (ciecz) (do 1998)
Suzuki Katana 50 LC (ciecz) (od 1999)
Suzuki Street Magic 50
Suzuki Zillion 50 AC (powietrze) (do 1998)
Suzuki Zillion 50 AC (powietrze) (od 1999)
Suzuki Zillion 50 LC (ciecz) (do 1998)
Suzuki Zillion 50 LC (ciecz) (od 1999)
Vespa ET2 50 (do 1999)
Vespa ET2 50 (od 2000)
Vespa ET2 Inezione 50 1997
Vespa ET2 Inezione 50 1998
Vespa ET2 Inezione 50 1999
Vespa ET2 Inezione 50 2000
Vespa LXV 50
Vespa LX 50
Vespa S 50

Podkładki Variocontrol główne używane są przez profesjonalnych tunerów. Pasek jest bardzo ważnym elementem przekładni ale jak każdy wie po przebyciu danego dystansu nadaje się on jedynie do kosza, również z upływem kilometrów spadają osiągi naszego jednośladu, spowodowane jest to wycieraniem się paska z pomocą przychodzą podkładki dzięki którym jesteśmy w stanie co do 0,4 mm wyregulować odległość wariatora od przeciwtalerza.