Przełączniki zespolone motocyklowe
Arctic Cat M 1000
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Arctic Cat M 1000
- Arctic Cat M 1000 2007
- Arctic Cat M 1000 2008
- Arctic Cat M 1000 2009
- Arctic Cat M 1000 Sno Pro 2007
- Arctic Cat M 1000 Sno Pro 2008
- Arctic Cat M 1000 Sno Pro 2009
- Arctic Cat M 1000 Sno Pro 2010
- Arctic Cat M 1000 Sno Pro 2011
- Arctic Cat M 1000 Sno Pro Limited 2009
- Arctic Cat M 1000 King Cat 9000 2018
- Arctic Cat M 1000 King Cat 9000 2019
- Arctic Cat M 1000 Sno Pro 9000 2018
- Arctic Cat M 1000 King Cat 9000 2017
other_motorcycle_models
- Arctic Cat M 600
- Arctic Cat M 1100
- Arctic Cat M 800
- Arctic Cat M 1050
- Arctic Cat Blast 400 EFI
- Arctic Cat M5 500
- Arctic Cat M8 800
- Arctic Cat Mountain Cat 1000
- Arctic Cat Mountain Cat 500
- Arctic Cat Mountain Cat 800
- Arctic Cat Mountain Cat 570
- Arctic Cat Mountain Cat 900
- Arctic Cat Mountain Cat 600 EFI
- Arctic Cat Prowler 650
- Arctic Cat Alterra 700
- Arctic Cat Thundercat 1000
- Arctic Cat Thundercat 900
- Arctic Cat Jag 340
- Arctic Cat EXT 580
- Arctic Cat Cougar 550
- Arctic Cat Cougar 440
- Arctic Cat Wildcat 700
- Arctic Cat Panther 440
- Arctic Cat Cougar 500
- Arctic Cat Wildcat 650
- Arctic Cat Prowler 440
- Arctic Cat Puma 760
- Arctic Cat Puma 440
- Arctic Cat Puma 428
- Arctic Cat Puma 340
- Arctic Cat Puma 292
- Arctic Cat Panther 760
- Arctic Cat Panther 340
- Arctic Cat Lynx 340
- Arctic Cat H1 650
- Arctic Cat H2 1000
- Arctic Cat Cat 700
- Arctic Cat H1 1000
- Arctic Cat EXT 550
- Arctic Cat Puma 793 Hirth
- Arctic Cat Puma 634 Hirth
- Arctic Cat Panther 634
- Arctic Cat Panther 399
- Arctic Cat Panther 292
- Arctic Cat Cat 500
- Arctic Cat H1 700
- Arctic Cat El Tigre 530
- Arctic Cat Sno Pro 340
- Arctic Cat El Tigre 550 EXT