Przełączniki zespolone motocyklowe
Arctic Cat Sno Pro 340
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Arctic Cat Sno Pro 340
- Arctic Cat Sno Pro 340 Formula II Super Mod 1981
- Arctic Cat Sno Pro 340 IFS S/M II Racing 1977
- Arctic Cat Sno Pro 340 PDC S/M II Racing 1975
- Arctic Cat Sno Pro 340 Racing 1974
- Arctic Cat Sno Pro 340 Racing 1980
- Arctic Cat Sno Pro 340 S/M II Racing 1976
- Arctic Cat Sno Pro 340 S/M II Racing 1977
- Arctic Cat Sno Pro 340 S/M II Racing 1978
- Arctic Cat Sno Pro 340 S/M II Racing 1979
- Arctic Cat Sno Pro 340 Super Mod Racing 1980
- Arctic Cat Sno Pro 340 X Formula II Super Mod Racing 1981
other_motorcycle_models
- Arctic Cat SNO PRO 600
- Arctic Cat Sno Pro 650
- Arctic Cat Sno Pro 500
- Arctic Cat Sno Pro 440
- Arctic Cat Sno Pro 290 Formula II
- Arctic Cat Sno Pro 250
- Arctic Cat Sno Pro 120
- Arctic Cat M 1100
- Arctic Cat F8 800
- Arctic Cat CF8 800
- Arctic Cat F 800
- Arctic Cat Z1 1056
- Arctic Cat M8 800
- Arctic Cat XF 800
- Arctic Cat ZR 600
- Arctic Cat ZR 440
- Arctic Cat Z 440
- Arctic Cat Z1 1100
- Arctic Cat XF 1100
- Arctic Cat XF 600
- Arctic Cat M 800
- Arctic Cat F6 600
- Arctic Cat F 1000
- Arctic Cat F 1100
- Arctic Cat M 1000
- Arctic Cat Crossfire 1000
- Arctic Cat M 600
- Arctic Cat M 1050
- Arctic Cat ZR 1000
- Arctic Cat ZR 1100
- Arctic Cat ZR 900
- Arctic Cat ZR 800
- Arctic Cat ZR 1050
- Arctic Cat ZR 500
- Arctic Cat F5 500
- Arctic Cat F7 700
- Arctic Cat Crossfire 800
- Arctic Cat Crossfire 700
- Arctic Cat Crossfire 600
- Arctic Cat XF 1056
- Arctic Cat Cat 500
- Arctic Cat Cat 250
- Arctic Cat Cat 300
- Arctic Cat Cat 400
- Arctic Cat Cat 366
- Arctic Cat Cat 50
- Arctic Cat Cat 90
- Arctic Cat Cat 150
- Arctic Cat ZR 200