check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Beta Ark 50

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Beta Ark 50 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Beta Ark 50 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Beta Ark 50. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Nie udało się dopasować żadnego produktu

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Beta Ark 50

  • Beta Ark 50 AC Skull 2010
  • Beta Ark 50 AC Skull 2011
  • Beta Ark 50 LC Skull 2010
  • Beta Ark 50 LC Skull 2011
  • Beta Ark 50 AC RR 2010
  • Beta Ark 50 AC RR 2011
  • Beta Ark 50 LC RR 2010
  • Beta Ark 50 LC RR 2011
  • Beta Ark 50 AC One 2010
  • Beta Ark 50 AC One 2011
  • Beta Ark 50 LC One 2010
  • Beta Ark 50 LC One 2011
  • Beta Ark 50 AC Tribe 2010
  • Beta Ark 50 AC Tribe 2011
  • Beta Ark 50 LC Tribe 2011
  • Beta Ark 50 AC Paddock 2010
  • Beta Ark 50 AC Paddock 2011
  • Beta Ark 50 LC Paddock 2010
  • Beta Ark 50 LC Paddock 2011
  • Beta Ark 50 LC RR 2008
  • Beta Ark 50 LC One 2008
  • Beta Ark 50 LC Tribe 2010
  • Beta Ark 50 LC Tribe 2012
  • Beta Ark 50 AC 2003
  • Beta Ark 50 AC One 2012
  • Beta Ark 50 LC One 2012
  • Beta Ark 50 AC Tribe 2012
  • Beta Ark 50 AC Paddock 2012
  • Beta Ark 50 LC Paddock 2012
  • Beta Ark 50 LC Razor 2012
  • Beta Ark 50 AC Razor 2012
  • Beta Ark 50 AC Factory 2012
  • Beta Ark 50 LC Factory 2012
  • Beta Ark 50 AC 2007
  • Beta Ark 50 LC K 2007
  • Beta Ark 50 LC 2008
  • Beta Ark 50 AC RR 2009
  • Beta Ark 50 LC Tribe 2009
  • Beta Ark 50 AC 1997-2000
  • Beta Ark 50 AC 2004
  • Beta Ark 50 AC HB 2014
  • Beta Ark 50 LC HB 2013
  • Beta Ark 50 AC 1999
  • Beta Ark 50 AC 2000
  • Beta Ark 50 AC 2008
  • Beta Ark 50 AC Paddock 2008
  • Beta Ark 50 AC Tribe 2008
  • Beta Ark 50 AC One 2009
  • Beta Ark 50 AC Paddock 2009
  • Beta Ark 50 AC Tribe 2009
  • Beta Ark 50 AC Factory 2013
  • Beta Ark 50 AC HB 2013
  • Beta Ark 50 AC One 2013
  • Beta Ark 50 AC Paddock 2013
  • Beta Ark 50 AC Razor 2013
  • Beta Ark 50 AC Tribe 2013
  • Beta Ark 50 AC Factory 2014
  • Beta Ark 50 AC Paddock 2014
  • Beta Ark 50 AC Tribe 2014
  • Beta Ark 50 LC 2000
  • Beta Ark 50 LC Paddock 2008
  • Beta Ark 50 LC Tribe 2008
  • Beta Ark 50 LC One 2009
  • Beta Ark 50 LC Paddock 2009
  • Beta Ark 50 LC Factory 2013
  • Beta Ark 50 LC One 2013
  • Beta Ark 50 LC Paddock 2013
  • Beta Ark 50 LC Razor 2013
  • Beta Ark 50 LC Tribe 2013
  • Beta Ark 50 LC Factory 2014
  • Beta Ark 50 LC HB 2014
  • Beta Ark 50 LC Paddock 2014
  • Beta Ark 50 LC Tribe 2014
  • Beta Ark 50 LC RR 2009
  • Beta Ark 50 AC 2001
  • Beta Ark 50 AC 2002
  • Beta Ark 50 AC 2005
  • Beta Ark 50 AC 2006
  • Beta Ark 50 LC 1997
  • Beta Ark 50 LC 1999
  • Beta Ark 50 LC 2001
  • Beta Ark 50 LC 2002
  • Beta Ark 50 LC 2003
  • Beta Ark 50 LC 2004
  • Beta Ark 50 LC 2005
  • Beta Ark 50 LC 2006
  • Beta Ark 50 AC 1996
  • Beta Ark 50 AC 1998
  • Beta Ark 50 LC 1998
  • Beta Ark 50 AC 2009
  • Beta Ark 50 LC 2009
  • Beta Ark 50 AC 2010
  • Beta Ark 50 LC 2010
  • Beta Ark 50 AC 2011
  • Beta Ark 50 LC 2011
  • Beta Ark 50 LC Factory 2011
  • Beta Ark 50 AC Factory 2011
  • Beta Ark 50 AC 2012
  • Beta Ark 50 LC 2012
  • Beta Ark 50 AC 2013
  • Beta Ark 50 LC 2013
  • Beta Ark 50 LC K 2000
  • Beta Ark 50 LC K 2001
  • Beta Ark 50 LC 2007
  • Beta Ark 50 AC 1997

other_motorcycle_models