Przełączniki zespolone motocyklowe
Beta RR 480
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Beta RR 480
- Beta RR 480 EFI Enduro 2015
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2015
- Beta RR 480 EFI Enduro 2016
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2016
- Beta RR 480 EFI Enduro 2017
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2017
- Beta RR 480 EFI Enduro 2018
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2018
- Beta RR 480 Enduro 2016
- Beta RR 480 Racing 2016
- Beta RR 480 Enduro 2019
- Beta RR 480 Racing 2019
- Beta RR 480 Enduro 2020
- Beta RR 480 Racing 2020
- Beta RR 480 Enduro 2021
- Beta RR 480 EFI Racing 2021
- Beta RR 480 4T 2022
- Beta RR 480 EFI Racing 2022
- Beta RR 480 EFI Racing 2020
- Beta RR 480 EFI Racing 2023
- Beta RR 480 EFI 2023
- Beta RR 480 EFI 2020
other_motorcycle_models
- Beta RR 450
- Beta RR 400
- Beta RR 200
- Beta RR 300
- Beta RR 430
- Beta RR 350
- Beta RR 250
- Beta RR 390
- Beta RR 520
- Beta RR 125
- Beta RR 50
- Beta RR 525
- Beta RR 380
- Beta RR 300 2T
- Beta RR 498
- Beta Ark 50
- Beta RR-S 500
- Beta RR-S 430
- Beta RR-S 350
- Beta RR-S 390
- Beta RRT 50
- Beta RR-S 125
- Beta Supermotard 50
- Beta MiniCross 0
- Beta Minitrial 0
- Beta Minimoto 125
- Beta RS 500
- Beta ST 50
- Beta Urban 200
- Beta Urban 125
- Beta Alp 200
- Beta Alp 350
- Beta Xtrainer 300
- Beta Xtrainer 250
- Beta Rev3 260
- Beta Rev3 270
- Beta Evo 250
- Beta Evo 80
- Beta Evo 125
- Beta Evo 300