Przełączniki zespolone motocyklowe
BMW F 650 GS
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do BMW F 650 GS
- BMW F 650 GS 2007
- BMW F 650 GS ABS 2007
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2007
- BMW F 650 GS Dakar 2007
- BMW F 650 GS 2008
- BMW F 650 GS ABS 2008
- BMW F 650 GS Dakar 2008
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2008
- BMW F 650 GS 2000
- BMW F 650 GS ABS 2000
- BMW F 650 GS Dakar 2000
- BMW F 650 GS 2001
- BMW F 650 GS ABS 2001
- BMW F 650 GS Dakar 2001
- BMW F 650 GS 2002
- BMW F 650 GS ABS 2002
- BMW F 650 GS Dakar 2002
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2002
- BMW F 650 GS 2003
- BMW F 650 GS ABS 2003
- BMW F 650 GS Dakar 2003
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2003
- BMW F 650 GS 2004
- BMW F 650 GS ABS 2004
- BMW F 650 GS Dakar 2004
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2004
- BMW F 650 GS 2005
- BMW F 650 GS ABS 2005
- BMW F 650 GS Dakar 2005
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2005
- BMW F 650 GS 2006
- BMW F 650 GS ABS 2006
- BMW F 650 GS Dakar 2006
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2006
- BMW F 650 GS Twin 30 Years GS 2011
- BMW F 650 GS Twin 30 Years GS ABS 2011
- BMW F 650 GS Twin Special Edition 2012
- BMW F 650 GS Twin Special Edition ABS 2012
- BMW F 650 GS Twin ABS 2012
- BMW F 650 GS Twin 30 Years GS ABS 2010
- BMW F 650 GS Twin 30 Years GS 2010
other_motorcycle_models
- BMW F 650 800
- BMW F 650
- BMW F 650 ST
- BMW F 650 800 GS
- BMW F 650 CS
- BMW K 1100
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW R 18 1800
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW K 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW F 700
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250