Przełączniki zespolone motocyklowe
BMW R 1100 R
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do BMW R 1100 R
- BMW R 1100 R koła odlewane ABS 1995
- BMW R 1100 R koła szprychowe 1995
- BMW R 1100 R koła szprychowe ABS 1995
- BMW R 1100 R koła odlewane ABS 1996
- BMW R 1100 R koła szprychowe 1996
- BMW R 1100 R koła szprychowe ABS 1996
- BMW R 1100 R koła odlewane 1997
- BMW R 1100 R koła odlewane ABS 1997
- BMW R 1100 R koła szprychowe ABS 1997
- BMW R 1100 R koła szprychowe 1998
- BMW R 1100 R koła szprychowe ABS 1998
- BMW R 1100 R koła szprychowe 1999
- BMW R 1100 R koła szprychowe ABS 1999
- BMW R 1100 R koła odlewane 2000
- BMW R 1100 R koła szprychowe ABS 2000
- BMW R 1100 R koła szprychowe 2001
- BMW R 1100 R koła szprychowe ABS 2001
- BMW R 1100 R koła odlewane 1995
- BMW R 1100 R koła odlewane 1996
- BMW R 1100 R koła szprychowe 1997
- BMW R 1100 R koła odlewane 1998
- BMW R 1100 R koła odlewane ABS 1998
- BMW R 1100 R koła odlewane 1999
- BMW R 1100 R koła odlewane ABS 1999
- BMW R 1100 R koła odlewane ABS 2000
- BMW R 1100 R koła szprychowe 2000
- BMW R 1100 R koła odlewane 2001
- BMW R 1100 R koła odlewane ABS 2001
other_motorcycle_models
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW R 850
- BMW R 18 1800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW R 900
- BMW R 65 650 RT
- BMW R 1200 NineT Urban G/S
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 1250 RT
- BMW R 1250 RS
- BMW R 1250 R
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW R 1200 R
- BMW R 1200 RS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW R 1200 RT
- BMW R 1200 HP2 Sport
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 1150 RT
- BMW R 1200 ST
- BMW R 1100 RT
- BMW R 68 600