check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Can-Am Outlander 500

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Can-Am Outlander 500 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Can-Am Outlander 500 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Can-Am Outlander 500. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Nie udało się dopasować żadnego produktu

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Can-Am Outlander 500

  • Can-Am Outlander 500 2007-2011
  • Can-Am Outlander 500 2011
  • Can-Am Outlander 500 Max 2011
  • Can-Am Outlander 500 2012
  • Can-Am Outlander 500 Max 2012
  • Can-Am Outlander 500 DPS 2013
  • Can-Am Outlander 500 DPS Max 2013
  • Can-Am Outlander 500 DPS 2014
  • Can-Am Outlander 500 DPS Max 2014
  • Can-Am Outlander 500 2013
  • Can-Am Outlander 500 2014
  • Can-Am Outlander 500 L DPS 2015
  • Can-Am Outlander 500 L DPS Max 2015
  • Can-Am Outlander 500 XT DPS 2010
  • Can-Am Outlander 500 XT DPS Max 2010
  • Can-Am Outlander 500 XT DPS 2011
  • Can-Am Outlander 500 XT DPS Max 2011
  • Can-Am Outlander 500 XT DPS 2012
  • Can-Am Outlander 500 XT DPS Max 2012
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI HO 2007
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI HO Max 2007
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI HO Max 2007
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI HO 2007
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI HO 2008
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI HO Max 2008
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI HO Max 2008
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI HO 2008
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI 2009
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI Max 2009
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI Max 2009
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI 2009
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI 2010
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI Max 2010
  • Can-Am Outlander 500 XTP 4x4 EFI Max 2010
  • Can-Am Outlander 500 XTP 4x4 EFI 2010
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI 2013
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI Max 2013
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI 2014
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI Max 2014
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI DPS 2015
  • Can-Am Outlander 500 4x4 EFI DPS Max 2015
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI DPS Max 2015
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI DPS 2015
  • Can-Am Outlander 500 L 4x4 EFI 2015
  • Can-Am Outlander 500 L 4x4 EFI Max 2015
  • Can-Am Outlander 500 EFI LTD Max 2010
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI 2010
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI Max 2011
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI 2011
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI 2012
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI Max 2012
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI Max 2013
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI 2013
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI 2014
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI Max 2014
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI Max 2015
  • Can-Am Outlander 500 EFI Max 2015
  • Can-Am Outlander 500 XT EFI 2015
  • Can-Am Outlander 500 EFI DPS 2015
  • Can-Am Outlander 500 EFI 2015
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI DPS 2014
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI DPS 2013
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI DPS Max 2013
  • Can-Am Outlander 500 XT 4x4 EFI DPS Max 2014

other_motorcycle_models