Przełączniki zespolone motocyklowe
Can-Am Outlander 400
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Can-Am Outlander 400
- Can-Am Outlander 400 4x4 2008
- Can-Am Outlander 400 4x4 2009
- Can-Am Outlander 400 4x4 2010
- Can-Am Outlander 400 4x4 2011
- Can-Am Outlander 400 4x4 2012
- Can-Am Outlander 400 4x4 2013
- Can-Am Outlander 400 4x4 2014
- Can-Am Outlander 400 2010
- Can-Am Outlander 400 Max 2010
- Can-Am Outlander 400 2011
- Can-Am Outlander 400 Max 2011
- Can-Am Outlander 400 2012
- Can-Am Outlander 400 Max 2012
- Can-Am Outlander 400 2013
- Can-Am Outlander 400 Max 2013
- Can-Am Outlander 400 2014
- Can-Am Outlander 400 Max 2014
- Can-Am Outlander 400 XT Max 2010
- Can-Am Outlander 400 XT Max 2011
- Can-Am Outlander 400 XT Max 2012
- Can-Am Outlander 400 XT Max 2013
- Can-Am Outlander 400 XT Max 2014
- Can-Am Outlander 400 2x4 HO 2003
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO 2003
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO 2003
- Can-Am Outlander 400 2x4 HO 2004
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO 2004
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO Max 2004
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO Max 2004
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO 2004
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO 2005
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO Max 2005
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO Max 2005
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO 2005
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO 2006
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO Max 2006
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO Max 2006
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO 2006
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO 2007
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO Max 2007
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO Max 2007
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO 2007
- Can-Am Outlander 400 4x4 EFI HO 2008
- Can-Am Outlander 400 4x4 EFI HO Max 2008
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI HO Max 2008
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI HO 2008
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO Max 2008
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO Max 2008
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 HO 2008
- Can-Am Outlander 400 4x4 EFI Max 2009
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI Max 2009
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI 2009
- Can-Am Outlander 400 2x4 2005
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI 2010
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI 2011
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI 2012
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI 2013
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI 2014
- Can-Am Outlander 400 4x4 EFI 2015
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI 2015
- Can-Am Outlander 400 4x4 EFI Max 2015
- Can-Am Outlander 400 XT 4x4 EFI Max 2015
- Can-Am Outlander 400 4x4 HO 2008
other_motorcycle_models
- Can-Am Outlander 850
- Can-Am Outlander 800
- Can-Am Outlander 500
- Can-Am Outlander 650
- Can-Am Outlander 1000
- Can-Am Outlander 570
- Can-Am Outlander 450
- Can-Am Outlander 1000 4x4
- Can-Am Outlander 330
- Can-Am Maverick 700
- Can-Am Rally 200
- Can-Am Commander 700
- Can-Am Commander 800
- Can-Am Commander 1000
- Can-Am Renegade 800
- Can-Am Renegade 1000
- Can-Am Renegade 850
- Can-Am Renegade 650
- Can-Am Renegade 500
- Can-Am Renegade 570
- Can-Am DS 250
- Can-Am Renegade 70
- Can-Am DS 70
- Can-Am Renegade 110
- Can-Am Maverick 1000
- Can-Am Maverick 800
- Can-Am Traxter 450
- Can-Am Traxter 1000
- Can-Am Traxter 650
- Can-Am Maverick 900
- Can-Am Ryker 900
- Can-Am Ryker 600
- Can-Am Defender 650
- Can-Am Defender 450
- Can-Am Defender 1000
- Can-Am Defender 800
- Can-Am Spyder 1330
- Can-Am Mavercik 1000
- Can-Am Mavercik 900
- Can-Am Rally 175
- Can-Am Traxter 800