Przełączniki zespolone motocyklowe
Derbi DS 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Derbi DS 50
- Derbi DS 50 1988
- Derbi DS 50 1989
- Derbi DS 50 1990
- Derbi DS 50 1991
- Derbi DS 50 1992
- Derbi DS 50 1993
- Derbi DS 50 1994
- Derbi DS 50 1995
- Derbi DS 50 1996
- Derbi DS 50 1997
- Derbi DS 50 1998
other_motorcycle_models
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GP1 200
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50
- Derbi DRX 250 4T
- Derbi Atlantis 50 4T
- Derbi Vamos 25 DT
- Derbi Hunter 50