Części układu paliwowego motocykla
Derbi DS 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Derbi DS 50
- Derbi DS 50 1988
- Derbi DS 50 1989
- Derbi DS 50 1990
- Derbi DS 50 1991
- Derbi DS 50 1992
- Derbi DS 50 1993
- Derbi DS 50 1994
- Derbi DS 50 1995
- Derbi DS 50 1996
- Derbi DS 50 1997
- Derbi DS 50 1998
other_motorcycle_models
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GP1 200
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50
- Derbi DRX 250 4T
- Derbi Atlantis 50 4T
- Derbi Vamos 25 DT
- Derbi Hunter 50