Przełączniki zespolone motocyklowe
Factory Helix 100
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Factory Helix 100
- Factory Helix 100 2004
- Factory Helix 100 2005
- Factory Helix 100 2006
other_motorcycle_models
- Factory Helix 50
- Factory Rex 50
- Factory Rex 100
- YCF Factory 190
- YCF Factory 150
- YCF SP2 150
- Beta RR 50
- KTM Rally 450
- KTM SX 50
- KTM SX-F 450
- Sherco ST 300
- Sherco ST 125
- Sherco ST 250
- Sherco SE 300
- Sherco SE 250
- Sherco SEF 500
- Sherco SEF 450
- Sherco SE 125
- Sherco SEF 300
- Sherco SEF 250
- Aprilia RSV4 1100
- KTM Rally 660
- KTM SX-F 350
- KTM SX-F 250
- KTM SX 125
- KTM EXC 530
- KTM EXC 450
- KTM EXC 300
- KTM EXC 250
- KTM EXC 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia Pegaso 660
- Aprilia Pegaso 650
- Sherco ST 300 Trial
- Sherco ST 250 Trial
- Sherco ST 125 Trail
- KTM Rally 690
- Beta Evo 300
- Beta Evo 250
- Beta Evo 125
- Beta Evo 200
- Scorpa SC 300
- Scorpa SC 250
- Scorpa SC 125
- Sherco SCF 450